خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی سحر قریشی و واکنش تتلو به آن

پس از درخواست امیرتتلو برای جدایی از سحر قریشی، این بازیگر با انتشار متنی پیشمانی خود را از رفتارش ابراز کرد. حالا تتلو به عذرخواهی او واکنش نشان داده است.

واکنش تتلو به عذرخواهی سحر قریشی / مامانت میاد تحویل میگرتت!

به گزارش اقتصادآنلاین، کمتر کسی باور می‌کرد که ماجرای عاشقانه تتلو و سحر قریشی واقعی باشد و حالا پس از درآمد میلیاردی کنسرت در ترکیه، پایان این رابطه از سوی تتلو اعلام شد. البته به نظر می‌رسد این ماجرا نیز با هدف ایجاد حاشیه داغ شده است.

تتلو در بخشی از متنی که شب گذشته منتشر کرده است مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و نوشته است: خانم قریشی اعتیاد دارن راستش یه روز مواد بهشون نمیرسه یه جور دیگه میشن!! من خودمم معتادم بدتر از اون! لطفا خانواده ش بیان تحویلش بگیرن!

سحر قریشی: منم که معتاد به عشقم!

البته خیلی زود سحر قریشی به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت:  اقا من … که تو اینهمه فکرت درگیر اسباب کشی و آرامش من بود من کمک که نکردم هیچی … اضافیم خوردم رفتم رو مخت. من غلط کردم که تو خونه صدامو جلوی هوادار شما بردم بالا و … سیگار کشیدم و بغل گوشت سرفه کردم نذاشتم بخوابی منو ببخش که … خوردم اونم وقتی شما نبودی دیگه تکرار نمیشه قول میدم تکرار شد خودم برم که اینجوری با ابروی خودمو خودتون بازی نشهاو در متن دیگری نوشته است. … واسه همین روزاست دیگه منم که معتاد به عشقم حالا جلوی هشتاد میلیون میگم و پای احساساتم میمونم دوست دارم

پاسخ سحر قریشی به درخواست تتلو برای طلاق /  دیگه تکرار نمیشه!

واکنش تتلو به عذرخواهی سحر قریشی

تتلو نیز با انتشار متنی پاسخ او را داد که به نظر می رسد سحر قریشی را بخشیده است و قصد دارد فرصتی جدیدی برای ادامه رابطه به او بدهد! او نوشته است: فایده نداره جلوی هشتاد میلیون بابت تک تک مسائلی که گفتم باید عذرخواهی کنی و قول بدی دیگه تکرار نشه تکرار شه مامانت میاد تحویل میگرتت تمام!

شما شاهد من شاهد همه شاهد ببینیم و تعریف کنیم!

واکنش تتلو به عذرخواهی سحر قریشی / مامانت میاد تحویل میگرتت!
واکنش تتلو به عذرخواهی سحر قریشی / مامانت میاد تحویل میگرتت!

انتهای پیام

امیر تتلو به حکم جلب خود واکنش نشان داد | حضور او در سفارت ایران

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا