خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی تراکتور – صنعت نفت | ساعت 3:30 روز شنبه + جزئیات و حواشی

پخش زنده بازی تراکتور – صنعت نفت را فردا ساعت 3:30 روز شنبه اینجا ببینید:

http://footballi.net/live/show/3130?prev=live&type=conductor

صنعت نفت با هدف کسب اولین برد تاریخ خود در تبریز مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان صنعت نفت خواهد بود.مسابقه‌ای که تراکتور برای تثبیت رده چهارمی خود در پایان نیم فصل اول به سه امتیاز آن نیاز مبرمی دارد.

اما کفه ترازو در آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم کاملا به نفع پرشورهاست. از ۲۰ بازی برگزار شده بین دو تیم در لیگ برتر سهم تی‌تی‌ها ۱۰ پیروزی بوده و نفت ۴ بار برنده شده که همه بردهای برزیلی‌ها در آبادان به دست آمده تا زردپوشان هیچ بردی در تبریز مقابل تراکتور نداشته باشند.

باید دید صنعت نفت و عبدالله ویسی که دو روز زودتر به تبریز سفر کرده‌اند، خواهند توانست این طلسم تاریخی را شکسته و با شرایط بهتری نیم فصل اول را به پایان برسانند یا نه. اتفاقی که باتوجه به شرایط بد صنعت نفت و درگیری‌های اخیر تمرین این تیم که حواشی بسیاری داشته به این آسانی‌ها نخواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در انزلی با تساوی بدون گل مقابل ملوان متوقف شد و صنعت نفت در آبادان با یک گل از ذوب‌آهن شکست خورد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۲۵ امتیاز چهارم است و صنعت نفت با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم بالای سر خود در رده چهاردهم حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت پاسخگوی سوالات خبرنگار بود و نبود!

به گزارش ایسنا، پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار با صنعت نفت اظهار کرد: در رابطه با اینکه تیم مقابل مشکل گلزنی دارد، خمس برنامه‌ای خواهد داشت؟ گفت: نه!

خمس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لیست بازیکنان را چه زمانی ارائه می‌دهد و اگر وظیفه او نیست چرا در ابتدای فصل از بازیکنان گله‌مند بود؟ اظهار کرد: جوابی ندارم.

او در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه خیمنس در تراکتور می‌ماند یا نه؟ گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم.

سرمربی تراکتور همچنین در پاسخ به سوالی درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: نظرم را قبلا گفته‌ام.

او درباره اینکه چرا به سوالات این‌قدر کوتاه پاسخ می‌دهد؟ گفت: نمی‌توانم درباره‌اش توضیح دهم.

خمس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیمش هم تنها به گفتن این جمله که «تیم در وضعیت خوبی قرار دارد،» اکتفا کرد.

سرمربی تراکتور در رابطه با اینکه آیا مهدی عبدی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا نه؟ اظهار کرد: از بازیکنان در حدی که می‌توانند کمک کنند استفاده می‌کنم و برای من بازیکن ستاره و فوق ستاره معنی ندارد.

او در پاسخ به این سوال که سعید ایرانخواه پس از بازگشتش به تراکتور وضعیت نامشخصی دارد و سهمیه زیر ۲۳ سال هم است و آیا مشکلی برای لیست تیم ایجاد نمی‌کند؟ گفت: شناختی ندارم و در این مورد توضیحی نمی‌دهم.

در ادامه خمس از خبرنگاران پرسید که «آیا شما به مترجم، شک دارید؟ اگر سوالی ندارید نشست را تمام کنیم.»

در ادامه از خمس پرسیده شد که «چرا در خواست ندادند که بازی روز جمعه برگزار شود؟» او در پاسخ گفت: برای من فرقی نمی‌کرد که روز جمعه بازی کنیم یا شنبه، در واقع باید این را درک کنیم که اگر جمعه بازی می‌کردیم یک روز کمتر استراحت می‌کردیم. ساعت‌ها و روزها را من انتخاب نمی‌کنم. این را تقصیر من نیندازید.

او همچنین درباره بازی فردا با صنعت نفت آبادان گفت: مثل همیشه امیدوارم تماشاگران زیادی بیایند. ما برای هواداران بازی می‌کنیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به صحبت خبرنگاری که گفت «رسانه‌ها یکی از حامیان اصلی او بودند و این بی انصافی است که اینگونه جواب می‌دهد،» با بی‌اعتنایی گفت: سوال دیگری هم هست‌؟

با این صحبت، نشست خبری عجیب سرمربی تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: یکی از بازیکنان تیم به‌دلیل مصدومیت دیدار حساس برابر تراکتورسازی تبریز را از دست داد.

علی قنواتی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شنبه هفته آینده بازی بسیار سخت و مهمی برابر تراکتور داریم و باید از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: تراکتور تیم بسیار با کیفیت و پرمهره‌ای است که امتیازات را به راحتی از دست نمی‌دهد و در حد یک مدعی اصلی قهرمانی ظاهر شده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در این بازی صادق صادقی هافبک میانی و باتجربه تیم به دلیل مصدومیت بازی را از دست داد و همراه تیم عازم تبریز نخواهد شد.

قنواتی بیان کرد: با تلاش کادر پزشکی محمد خانزاده، رحیم آلبوغبیش و علی یوسف از بند مصدومیت خارج شدند و به این بازی رسیدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه هفته آینده در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان تیم تراکتورسازی تبریز است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا