خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگیری خونین 5 شرور در شرق تهران

پایگاه خبری رکنا نوشت: از پایان درگیری دسته جمعی در محله تهرانپارس تهران و دستگیری 5 عامل این درگیری خبر داد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دستگیری عاملان درگیری محله تهرانپارس تهران گفت: روز 28 مهر ماه به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی سریعا ماموران عملیاتی کلانتری 126 تهرانپارس در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی کردند و به ماموران حمله ور شده که ماموران با شلیک چند تیرهوائی دو نفر از متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح سرد کشف و متهمان را به کلانتری انتقال دادند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از انتقال متهمان به کلانتری سه نفر به کلانتری مراجعه کرده و با ماموران درگیر شده و یکی از ماموران را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که هر سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی به قاطعیت برخورد می شود، خاطر نشان کرد: هر 5 متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا