خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402

پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 21ام لیگ برتر امارات در دبی از ساعت 21:30 به مصاف هم می‌روند.

الاتحاد کلبا که به تازگی یک فصل دیگر قرارداد فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی این تیم تمدید کرده است امشب و از ساعت 21:30 در دبی مهمان النصر این شهر خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402

پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402

تیم فوتبال الاتحادکلبا با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری تا اینجای کار 26 امتیاز کسب کرده است و در رتبه هشتم لیگ چهارده تیمی امارات قرار دارد و این در حالی است که این تیم فصل گذشته در پایان لیگ 28 امتیاز داشت و لیگ را در رتبه یازدهم به پایان رسانده بود.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر خلیج فارس ایران کرد، با توجه به بضاعت تیم الاتحاد کلبا نتایج قابل قیولی گرفته است و شاید اگر وقت‌های اضافه در فوتبال وجود نداشت تیم مجیدی حالا در بین 5 تیم برتر لیگ بود چراکه تیم مجیدی در این فصل به شکل عجیبی پس از دقیقه 90 بازی‌ها امتیازات را از دست می‌دهد.

نکته جالب در خصوص این تقابل آن است که مجیدی پیش از بازگشت از امارات به استقلال در دوران بازیگری در سال 86 با آخرین تیمی که در امارات قرارداد بست همین النصر دبی بود؛ قراردادی که فسخ شد تا مجیدی به شوق کار مجدد با ناصر حجازی دوباره به ایران برگردد.

کلبا در 5 بازی اخیر دو باخت، دو مساوی و یک پیروزی داشته است و در دیدار امشب نیز فرهاد مجیدی را به دلیل محرومیت روی نیمکت نخواهد داشت.

در سوی مقابل النصر دبی نیز در 5 دیدار اخیر خود 3 برد و 2 باخت داشته است و در رتبه یازده جدول لیگ برتر امارات قرار گرفته است؛ اما شما میتوانید برای تماشای پخش زنده بازی الاتحادکلبا و النصر دبی 13 فروردین 1402 در ساعت شروع بازی از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402
پخش زنده النصر و الاتحاد کلبا 13 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا