خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس پلیس اطلاعاتِ انتظامی همدان: باند کلاهبرداری و جعل اسناد منهدم شد

سایت همدان پرس نوشت: «رئیس پلیس اطلاعاتِ انتظامی همدان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان، با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باند ‌جعل عناوین دولتی، قضایی، نظامی و پزشکی، جعل اسناد و مدارک هویتی را در همدان دستگیر کردند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان، با اقدامات فنی و اطلاعاتی اعضای باندی را که اقدام به جعل عناوین دولتی، قضایی، نظامی و پزشکی، جعل اسناد و مدارک هویتی، آموزشی، دانشگاهی، ملکی، بانکی، نظامی و قضایی، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و مباشرت و معاونت در برداشت غیرقانونی از حساب های بانکی افراد (جرائم رایانه ای) و همچنین تشکیل باند رشاء و ارتشاء، کارچاق کنی، اغفال زنان و … می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی رضائی در این ارتباط اظهار داشت: متهم با همکاری سه نفر از همدستان خود، با جعل عناوین مختلف ضمن نفوذ در مراجع و ادارات قضایی، دولتی و نظامی؛ به صورت کاملاً حرفه ای از مردم کلاهبرداری می نموده که با اشراف اطلاعاتی در زمان و مکان مناسب به عنوان سرکرده باند دستگیر شد.

او افزود: طی تحقیقات به عمل آمده؛ ارتکاب جرم متهم به ویژه جعل عناوین: سردار، سرهنگ، پزشک، وکیل، قاضی دادگاه و … در استان‌های: همدان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، تهران، البرز و… احراز شده است.

رئیس پلیس اطلاعاتِ انتظامی همدان تصریح کرد: در فرایند دستگیری و مراحل تشکیل پرونده؛ تعداد 514 برگ اوراق و اسناد مجعول از متهم کشف و در نهایت با قرار سنگین وثیقه روانه زندان شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا