خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسلیت به ایران و آبادان

محمد کیانوش راد، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی (مجلس ششم)، در یادداشتی به مناسبت فروریختن ساختمان متروپل در آبادان نوشت:

همه‌ی ایران صاحب عزا است، اما مردم مظلوم زجرکشیده خوزستان، و مردم داغدیده آبادانِ همیشه سربلند و فراموش شده، درد و زخم و عزایشان غیر قابل وصف است.

داغِ سینما رکس آبادان و داغِ نقمت ِجنگ ِ خانمانسوز هنوز هم همراه مردم شریف آبادان است و حالا داغِ بی تدبیری، و نتیجه‌ی رفیق بازی و رشوه گیری و اهمالِ قانون، عوام فریبی و حاکمیت زر و زور و تزویر در خوزستان نمایان شد.

مرکزنشینان چپ و راست، اصلاح طلب و اصول گرا و اعتدال طلب و افراطی، بیش و کم، در بحران‌های خوزستان و عقب نگه داشتن خوزستان دخیل‌اند. همه در برابر اقوام و مردم خوزستان شرمساریم.

محدود کردن آزادی‌های مشروع مدنی، محدود کردن منتقدان و روزنامه نگارانِ غیروابسته به رانت و پول‌های کثیف ِ پیمانکاران و همراهی برخی مسولان در لابی گری و کارچاق کنی برای پیمانکاران، و نتیجه‌ی چشم پوشی یا ندیدن مسائل اصلی در استان خوزستان توسط نهادهای ذیریط امنیتی و قضایی را امروز باید دید.

همه‌ی کسانی که صدای منتقدان را نشنیدند و نخواندند، اما از سازندگان متروپل حمایت کردند و یا در برخورد با تخلف به هر بهانه‌ای سکوت کردند و از امثال عبدالباقی‌ها حمایت کردند باید امروز پاسخگوی خیانت‌ها، اهمال‌ها و ترک فعل‌هایشان باشند.

مسئولان قدر مردم شریف و نجیب و مرزداران ِ فداکار خوزستان را بدانند و از قهر خدا و مردم، خود را دور کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا