خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشن قهرمانی استقلال روی هوا؟

با توجه به اینکه سه دیدار از هفته ۲۹ لیگ برتر هنوز انجام نشده و شرط همزمانی برخی دیدار‌ها احتمال به تعویق افتادن جشن قهرمانی استقلال وجود دارد.
به گزارش انصاف ورزشی، عملکرد سازمان لیگ فوتبال ایران در برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر ایران مورد اعتراض بسیاری قرار گرفته است چراکه این سازمان اوج بی برنامگی را در این روزها به نمایش گذاشته است.
سازمان لیگ مقرر کرده بود که هفته بیست و نهم لیگ ایران در روز سوم خرداد و هفته پایانی در روز هشتم خردادماه برگزار شود اما آلودگی هوا باعث شد سه دیدار از هفته بیست و نهم با یک روز تاخیر و سه بازی نیز به کل انجام نشود. حالا امروز سازمان لیگ اعلام کرد سه دیدار هوادار گل‌گهر، فولاد سپاهان و پرسپولیس شهرخودرو روز یکشنبه هشت خرداد برگزار خواهد شد. حالا با این تفاسیر چند مشکل بر سر اتمام لیگ و برگزاری جشن قهرمانی استقلال وجود خواهد داشت اول آنکه بازی‌های تیم‌هایی که برای سقوط یا نایب قهرمانی جنگ دارند باید همزمان برگزار شود دوم آنکه امکان برگزاری بازیهای هفته سی ام با چند روز تاخیر نیز وجود ندارد چرا که اردوی تیم ملی از نهم خرداد آغاز خواهد شد و استقلال با پنج سهمیه در لیست تیم ملی قطعا بدون ملی‌پوشانش بازی نخواهد کرد و از طرفی هم برگزاری هفته پایانی بعد از اردوی تیم ملی نیز بسیار سخت است چرا که برای یک هفته تیم‌ها باید چیزی در حدود بیست روز اضافی خود را آماده مسابقات نگه دارند.
نتیجتا با این اتفاقات و این بی برنامگی حالا اتمام لیگ برتر فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ و برگزاری جشن قهرمانی استقلال تبدیل به معضل بزرگی در فوتبال ایران شده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا