خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایران کانادا لغو شد

در حالیکه لیست بازیکنان تیم ملی ایران هم اعلام شده بود، فدراسیون فوتبال کانادا در توییتی اعلام کرد که دیدار دوستانه ایران کانادا لغو شد و برگزار نخواهد شد.
انصاف ورزشی: پس از کشمکش‌های فراوان سرانجام فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرد که دیدار دوستانه ایران با تیم ملی فوتبال کانادا برگزار نخواهد شد.
این اتفاق فاجعه‌ای بزرگ برای فدراسیون فوتبال ایران است چراکه احتمالا در پنجره‌ی فیفا در خرداد ماه هیچ بازی دوستانه‌ای را در راه جام جهانی نمی‌تواند برای تیم ملی برگزار کند.
ایسنا در این باره گزارش داد:
«بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ 15 خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار خبر لغو شدن دیدار دوستانه این کشور با ایران اعلام کرد که به خریداران بلیت این بازی به زودی درباره جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بعد از تفاهم دو کشور برای برگزاری این دیدار دوستانه، برخی سیاست‌مداران کانادایی انتقادهایی به ایده برگزاری این بازی وارد کردند.

با لغو این مسابقه، تیم ملی ایران هیچ دیدار دوستانه‌ای برای پنجره بازی‌های ملی ندارد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر کانادا در مسیر برگزاری این بازی سنگ‌اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود اما به نظر می‌رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع‌بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه‌ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می‌شود یا نه.

اسکوچیچ اخیرا اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کرده که قرار بود راهی ترکیه شوند تا مراحل اخذ ویزا کانادا را سپری کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا