خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای سلام فرمانده حضور زنان در استادیوم آزاد شد!

حضور زنان در استادیوم سال‌هاست که با مخالفت بسیاری مواجه است، حالا حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای اجتماع سلام فرمانده نشان می‌دهد مشکل چیز دیگری است.

به گزارش انصاف ورزشی، سال‌هاست که بحث حضور زنان در استادیوم بدل به یک موضوع و مشکل بزرگ برای ورزش ایران شده است موضوعی که به نظر بسیاری راه حل بسیار ساده ای دارد و حضور زنان و مردان در کنار هم برای تماشای رویدادهای ورزشی یک امر بدیهی و ساده است اما مقاومت بسیاری در برابر این موضوع در همه‌ی این سالها وجود داشته است تا آن‌جا که حتی پای نهادهای بین المللی به آن باز شد و فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه تصمیم گرفت روی فدراسیون فوتبال ایران فشار بگذارد.

فشاری که منجر به حضور زنان در ورزشگاه آزادی آن هم به صورت محدود در یکی دو بازی تیم ملی فوتبال ایران شد اما در آخرین دیدار تیم ملی ایران در مشهد از حضور زنان ممانعت به عمل آمد و حتی به صورت برخی زنان اسپری فلفل پاشیده شد تا بار دیگر این موضوع اثبات شود که مقاومت در برابر حضور زنان در ورزشگاه برای برخی یک موضوع حیاتی و حیثیتی است.

اما حالا برای اجتماع سلام فرمانده که به نوعی یک اجتماع سیاسی محسوب می‌شود به راحتی زنان و مردان در کنار هم وارد ورزشگاه آزادی شدند تا با دیگر این واقعیت هویدا شود که مشکل نفس حضور زنان در ورزشگاه نیست بلکه ریشه‌ی این مقاومت و مخالفت را باید در مسائل دیگر جستجو کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما واقعا نمی فهمید یا دربرابر فهمیدن مقاومت می کنید! مسابقهی فوتبالی که از دوساعت قبلش تا دوساعت بعد جماعت فقط درحال فحاشی و با الفاظ رکیک و انواع فضاحت ها هستند را با اجرای سرود ایدئولوژیکی که کودکان معصوم و پدر و مادرهای عمدتا مذهبی ( و البته آنچه که ما در پخش مستقیم تلوزیون دیدیم با درصدی مانتوی جلوباز پوشیده) یکسان تلقی می کنید! به دلایل منع ورود بانوان به ورزشگاههای فوتبال از نظر مقامات کاری ندارم! اما وجدانا و شرافتا آیا فرهنگ حاکم بر ورزشگاههای فوتبال مثل آنچه که در ورزشگاه یادگار امام تبریز در مسابقه اخیر تیم های پرسپولیس و تراکتور دیدیم! شایسته حضور یک کرد میانسال متشخص هست که جای ورود زن و بچه ها باشه!!!! انصافتان را درود!!!

    1
    3
  2. چرا حرف مفت می زنی مثلا انصاف نیوز.تواین ورزشگاه حرفی از بی‌ادبی، الفاظ زشت نبود وزنان ومردان خانوادگی با حفظ حریم نشسته اند.حتی تو عکس خودت هم معلومه واصلا قابل قیاس با حضور مردم در تماشای فوتبال نیست.چرانان جمهوری اسلامی را می خورید وسنگ دشمن را به سینه نی زنید؟

    2
    9
    1. نان ج الف!!! از کی تا حالا کاهنان معبد به نیروهای بارآور اجتماعی نان می‌دهند! چرا به مردم توهین میکنی. یه جوری از حرف زشت صحبت میکنی انگار تو تو کف خیابون از این حرفها نمیشنوی. شرم کنید یه کمی

      4
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا