خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد مهاجری: یک وزارت خانه جدید درست کنید

محمد مهاجری طی یادداشتی نوشت:  «تقریباً 2ـ3 روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم». البته در آخرین اظهارنظر او آمده که بیست درصدش را تهاتر می‌کنیم اما بقیه‌اش نقد است».

رسانه‌های دولت و حامیانش هم 2ـ3 روز در میان یک ترجیع‌بند تکراری دارند که «بگیرید این پست‌ها را از بانیان وضع موجود؛ این رئیس‌جمهور این همه! رأی نیاورد که آدم‌های دولت قبل سرکار باشند؛ پست‌ها باید دراختیار تفکر دولت سیزدهم باشد».

با شناختی که از اکثر دوستانی که از دولت محترم مجیز می‌گویند دارم، به یقین می‌گویم این عزیزان، غصه‌شان این نیست که چرا بانیان وضع موجود سرکارند. دغدغه اصلی این است که چرا ما پست نداریم و حقوق نمی‌گیریم.

لذا یک راه‌حل بسیار ساده و بی‌دردسر را برای حل مشکل موجود پیشنهاد می‌کنم تا هم این جماعت فشارشان را از رئیس‌جمهور بردارند، و هم اوضاع این افراد به‌سامان شود.

اگر حتی همه بانیان وضع موجود از سر راه برداشته شوند و ازطریق بازنشستگی، بازخریدی، تنزل پست و… کنار بروند، تعدادشان یک‌دهم مشتاقان پست‌های جدید هم نمی‌رسد. بنابراین راهش این است که علاوه بر بیکار کردن بانیان وضع موجود، از محل درآمدهای نفتی که آقای وزیر نفت، قمپزش را در می‌کند یک وزارتخانه به نام وزارت «پول نفت» دولت درست کنند و به تعداد افرادی که منتظر خدمت به ملت هستند سمت‌های معاون وزیر و مدیرکل تعبیه نمایند.

این وزارتخانه حالا حالاها و دست‌کم تا پایان دولت هشت‌ساله آقای رئیسی، می‌تواند عشاق خدمت را راضی نگه دارد و بانیان وضع موجود آن روز! بعد از آن هم در دولت بعدی همچنان به عشق‌ورزی ادامه دهد.

این پیشنهادم کاملاً جدی است اگر می‌خواهید شوخی فرضش کنید خود دانید!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا