خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نیروهای سپاه فرماندهان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند»

تسنیم نوشت: «شبکه خبری الجزیره در گزارشی با عنوان چرا ایران با ترور فرماندهان خود توسط اسرائیل مقابله با مثل نمی‌کند؟ به ترور شهید خدایی پاسدار مدافع حرم اشاره کرد و نوشت:

یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران معتقد است که کشورش از عملیات‌های اسرائیل چشم پوشی نکرده است و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از طریق همپیمانان خود در جولان سوریه یا جنوب لبنان یا از داخل خاک فلسطین به آن واکنش نشان داده است.

الجزیره در ادامه نوشت: یک منبع ایرانی غیررسمی نزدیک به سپاه قدس گفت که نیروهای سپاه و دستگاه های امنیتی ایران بارها فرماندهان رژیم صهیونیستی را داخل خاک فلسطین اشغالی و خارج از آن هدف قرار داده‌اند.

این منبع که خواسته نامش فاش نشود گفت که در پی عملیات‌های مستقیم ایران علیه فرماندهان اسرائیلی تاکنون 20 شخصیت اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند که برخی از آنها عبارتند از:

هلاکت افسر موساد «فهیم هیناوی» 45 ساله که در چهارم دسامبر سال 2020 میلادی در یکی از تقاطع های منطقه «غیناتون» در جنوب شرق تل آویو رخ داد. این عملیات 7 روز بعد از ترور محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی صورت گرفت.

در سال گذشته میلادی نیز ایران دو افسر دیگر به جز هیناوی را در واکنش به ترور فخری زاده در داخل تل آویو به هلاکت رساند.

ژنرال شارون أسمان 42 ساله در یکم ژانویه سال 2021 میلادی در یکی از پایگاه‌های نظامی در شهر «نتانیا» در مرکز فلسطین اشغالی کشته شد. او فرمانده گردان «الناحال» در ارتش اسرائیل بود.

گابریل تالکر افسربلندپایه موساد در سطح معاون وزیر همراه با 12 نفر دیگر در سیزدهم مارس گذشته در پی حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل عراق کشته شدند.

الجزیره در ادامه نوشت که ایران باکی از آن ندارد که اعلام کند پشت پرده بسیاری از عملیات ها در داخل اسرائیل بوده است.

الجزیره ادامه داد: عملیات های دیگری نیز وجود دارد که عناصر اسرائیلی را هدف قرار داده و ایران آنها را بر عهده نگرفته است ولی اسرائیل خوب می‌داند که ایران پشت پرده آن قرار دارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا