خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: در متروپل جنایت اتفاق افتاد

سردار وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم با بیان اینکه «در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد»، گفت: کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی کردند هیچ وقت قابل گذشت نیستند و باید درس عبرت شوند.

به گزارش تسنیم، وحیدی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حادثه ساختمان متروپل، در خصوص روند کار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقسیم کار شده و کار‌ها با شدت، پیرو دستورات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست محترم جمهور انجام می‌شود. بحث اول ما آواربرداری است و بحث دوم خطرزدایی و رسیدگی به خانواده‌های داغدار که الان در این مرحله هستیم و مراحل بعدی بنا به بررسی‌های کارشناسان و متخصص است.

وی در مورد روند کار گفت: همچنان در حال ورود دستگاه‌های جدیدتر و سنگین‌تر به شهر هستیم و یک کارگاه بزرگ در این جا شکل گرفته تا بتوانیم پاسخگوی عزیزان در منطقه باشیم. همه از همه استان‌ها و شرکت‌های فعال در استان خوزستان مشارکت داشته‌اند. همه دستگاه‌ها و نهاد‌های حاضر در این بحران از جمله هلال احمر، مدیریت بحران کشور، اورژانس، قرارگاه خاتم، سپاه، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و شرکت پالایش نفت فعال بوده‌اند و کار با هماهنگی پیش می‌رود.

وزیر کشور با بیان این که در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد افزود: کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی کردند هیچ وقت قابل گذشت نیستند و باید درس عبرت شوند. حتما باید سایر پرونده‌هایی که در این حوزه و شهر هستند رسیدگی کنیم و همین الان نیز دستور آن صادر شده است و شکایات‌ موجود باید رسیدگی شوند.

وی افزود: متاسفانه در حادثه متروپل، نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود. من فکر می‌کنم دستگاه قضا باید با اشد مجازات با مسببین و کسانی که غفلت کرده‌اند برخورد کند. مردم هم مطمئن باشند که دستگاه قضا در خصوص کسانی که عامل بروز فاجعه تلخی بوده‌اند، رسیدگی محکمی خواهد کرد.

وزیر کشور در پایان عنوان کرد: از محبت همه مردم آبادان تشکر می‌کنم و از ایشان می‌خواهم به محل حادثه نزدیک نشوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا