خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیف سردار نقدی از اجتماع «سلام فرمانده»: معجزه، حماسه، عملیات فتح‌المبین

سردار نقدی، معاون سپاه پاسداران اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی را با واژه‌هایی مثل «معجزه»، «حماسه»، «عملیات فتح‌المبین و والفجر ۸»، «سیلی سخت‌تر از انتقام سخت» و… توصیف کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای نقدی نوشته است: «سیلی سنگینی که از هر انتقام سختی برای دشمن سخت‌تر بود و نشان داد هزینه‌های سنگین نجومی دشمن برای استحاله انقلاب هیچ و پوچ است. عملیاتی که در جنگ ترکیبی امروز خود یک فتح المبین و والفجر ۸ بود».

خبرگزاری فارس نوشت:

«سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران درباره اجتماع عظیم «سلام فرمانده» تهران پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

امروز با چشمان‌تر از شوق شاهد رزمایش بزرگ نوجوانان نسل چهارم و دهه نودی‌های سید علی عزیز در ورزشگاه آزادی بودم. حماسه‌ای که یکبار دیگر نشان داد این انقلاب الهی است و هیچ مانع و مشکلی هرچند بزرگ نمی‌تواند جلوی پیشروی آن را بگیرد.

معجزه‌ای که بار دیگر بر این وصیت امام راحل ره صحه گذاشت که مردم امروز ایران از مردم حجاز در عهد رسول الله والاتر و بالاترند.

سیلی سنگینی که از هر انتقام سختی برای دشمن سخت‌تر بود و نشان داد هزینه‌های سنگین نجومی دشمن برای استحاله انقلاب هیچ و پوچ است. عملیاتی که در جنگ ترکیبی امروز خود یک فتح المبین و والفجر ۸ بود آری این دهه نودی‌ها بودند که امروز زیر شدیدترین آتش جنگ روانی از اروند عبور کردند.

دست یکایک شما پیشگامان رهایی و پرچمداران ظهور ولایت عظمی را می‌بوسم آفرین به همت شما جوانان و نوجوانان حماسه آفرین».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بعنوان یک پدر و مربی آموزش نظامی ( زمان جنگ )،خواهش می کنم بچه ها و نوحوانان را قاطی بازی بزرگترها نکنید.به آنها عشق ،محبت،صلح،دوستی ،تحمل سخن مخالف ،درست کرداری و راستگویی،تواضع و فروتنی ،…..آموزش دهید .همین
    خواهش می کنم، مثل خود، بارشان نیاورید ،فقط دشمن ،جنگ ،دروغ مصلحتی،عدم تحمل مخالف،خود بزرگ بینی، و………
    نه خدا و نه رسول خدا ونه امامان ،راضی هستند.

    1. اینان باچنین شعارهایی خود را ……میپندارند…وجودشان با دشمن دشمن اغشته وحیات داردواگرنه…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا