خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنفرانس یورگن کلوپ پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا : رئال مادرید بخت اول قهرمانی است

کنفرانس یورگن کلوپ پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ در پاریس انجام شد و وی رئال مادرید را بخت اول قهرمانی این فصل دانست.

انصاف ورزشی: دو تیم رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس فرداشب ۷ خرداد ۱۴۰۱ در فینال فصل ۲۰۲۲- ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه استادوفرانس پاریس به مصاف هم خواهند رفت و حالا پیش از این دیدار کنفرانس یورگن کلوپ برگزار شده است

«ورزش سه» در گزارشی از این نشست مطبوعاتی نوشت:

«حس کلوپ در صورت فتح جام: “من نمی دانم چه احساسی خواهد داشت و بعد از بازی از من در این رابطه بپرسید. ما می خواهیم با آنها مبارزه ای واقعی داشته باشیم. برخی از بازیکنان رئال مادرید می توانند برای پنجمین بار برنده شوند و این اتفاق ممکن است برای سرمربی حریف برای چهارمین مرتبه رخ دهد. ما نمی توانیم این تجربه را یک شبه بخریم. ما در شرایط خوبی قرار داشته و برای دیدار فینال آماده هستیم. فینال سال 2018 مهم، اما 2019 مهم تر بود. خواهیم دید که چه کاری می توانیم انجام دهیم.”

صحبت های محمد صلاح مبنی بر انتقام: “هیچ کس نباید نگران صلاح باشد. همه ما آن روز شکست خوردیم، اما صلاح خیلی زود مصدوم شد. او اکنون در وضعیت بسیار خوبی است. هر بازیکنی با چیزهای مختلف انگیزه می گیرند، اما ما نیز آن بازی را فراموش نکرده ایم و این فقط مختص به محمد صلاح نیست. آن شب مشکل مغزی برای لوریس کاریوس پیش آمده بود و این موضوع در ادامه ثابت شد، اما کسی در مورد این موضوع صحبت نمی کند. آن شب شرایط خیلی به ضرر ما بود. نتوانستیم واکنشی نشان دهیم، بازیکنان کلیدی تازه از مصدومیت برگشته بودند و سپس محمد صلاح مصدوم شد.”

شرایط استادیوم استادوفرانس: “چمن استادیوم عوض شده و این خبر فوق العاده ای برای هیچ یک از دو تیم نیست. یکی با خودش فکر کرده لابد این تصمیم خوبی است. رئال مادرید نیز بعد از ما تمرین خواهد کرد و شما همین را از کارلتو نیز خواهید شنید. من نمی دانم این اتقاق چقدر بد یا خوب است. معلوم نیست چه می شود و اصلا شاید این اتفاق خوبی باشد. امیدوارم کسی داستان نسازد که من دارم ناله می کنم. ما طبق برنامه ریزی، یک جلسه عادی در این استادیوم انجام خواهیم داد.”

شایعات انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ: “او شرایط بسیار خوبی دارد و تماشای اوضاع فعلی این بازیکن برای من باعث خوشحالی است. من نمی توانتم به شایعات انتقال مانه به بایرن اهمیت بدهم، خود او می داند که چقدر برای من مهم است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. این اولین بار نیست که قبل از بازی های بزرگ، شایعات انتقال مانه به بایرن مونیخ مطرح می شود.”

احتمال رسیدن توپ طلا به سادیو مانه: “وقتی به عناوین فتح شده توسط سادیو مانه نگاه کنید، احتمالا پاسخ مثبت است. شما یا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هستید یا در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیروز می شوید. بله، قطعا قهرمانی شانس مانه را افزایش می‌دهد.”

شانس اول کسب عنوان قهرمانی: “این سوال آسانی نیست و من نیز پاسخ راحتی ندارم. نمی دانم، زیرا اگر به نحوه بازگشت های رئال مادرید نگاه کنید، از دیدگاه من آنها بخت اول قهرمانی هستند. اما من می خواهم که ما با حریف در یک سطح قرار داشته و خودمان را نشان دهیم.”

شرایط بازیکنان مصدوم لیورپول: “اوضاع تیاگو خوب به نظر می رسد و او دیروز با تیم تمرین کرد. فابینیو نیز به طور معمول تمرین کرد و مشکلی برای این دیدار ندارد.”

انتقال فینال از سن پترزبورگ به پاریس: “اینکه فینال همچنان برگزار می شود، اما محل آن در سنت پترزبورگ نیست دقیقا پیام روشنی دارد. زندگی ادامه دارد، حتی اگر برخی سعی کنند آن را خراب کنند. ما قطعا برای مردم اوکراین بازی خواهیم کرد.”»

باید دید بازی فرداشب منجر به چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا خواهد شد و یا هفتمین قهرمانی قرمزهای مرسی‌ساید را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا