خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مازیار زارع برد ملوان را به آبادان تقدیم کرد

پس از برد و صعود تاریخی ملوان بندر انزلی به لیگ برتر سرمربی این تیم، مازیار زارع برد ملوان را به آبادان تقدیم کرد و از واقعه‌ی تلخ متروپل یاد کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملوان بندرانزلی موفق شد با پیروزی دو بر صفر برابر ماشین‌سازی تبریز صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند و پس از شش سال حضور در سطح اول فوتبال ایران را سهم قوی سپید انزلی کند.

اما پس این پیروزی و صعود تاریخی، سرمربی ملوان مازیار زارع برد ملوان را به آبادان تقدیم کرد و گفت:

«این برد را به روح عزیزانی که در آبادان از دست دادیم تقدیم می‌کنم همچنین به خانواده‌هایشان. با اینکه از شمال هستیم ولی همدردی می‌کنیم با عزیزانی که آنجا از دست دادیم. امیدوارم دیگر چنین غم‌هایی در مملکتمان نبینیم.»

گفتنی است حادثه تلخ فروریختن ساختمان متروپل آبادان به از دست رفتن تنی چند از مردم این شهر منجر شده است و بسیاری نیز همچنان در زیر آوار‌های این ساختمان مانده‌اند. این واقعه تلخ سبب رنجش خاطر بسیاری از ایرانیان شده است و با اعتراض‌ها و عزاداری‌های گسترده‌ای هم در آبادان و خوزستان همراه بوده است.

شایان ذکر است پیش از آغاز دیدار ملوان و ماشین‌سازی در هفته سی و دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز، تیم ملوان با بنری اقدام به همدردی با مردم آبادان و خوزستان کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا