خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه خیابان طالقانی [+اولین فیلم]

صبح امروز مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی به سوی شهروندان و ماموران نیروی انتظامی شلیک کرد.

به گزارش پلیس، سرهنگ مراد مرادی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس پایتخت در این باره گفت: صبح امروز مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده است که در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

بنا بر گزارش میدانی خبرنگار انصاف نیوز، در حالی که محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در محل حادثه حضور داشت، فوت شهروند یا ماموران قوت گرفت اما پلیس اعلام کرد که تاکنون گزارشی مبنی بر شهادت مامورین و یا شهروندان اعلام نشده ولی دو نفر از ماموران مجروح شده‌اند. متهم توسط عوامل پلیس پایتخت دستگیر شده است. در این حادثه دو نفر از مامورین مجروح شده‌اند.

یکی از مغازه‌دارهای نزدیک به محل حادثه به انصاف نیوز گفت: «ناگهان صدای سه، چهار شلیک را شنیدیم و به سرعت کرکره مغازه را پایین کشیدیم».

طبق گفته‌ی یکی از رهگذران، ضارب موتورسوار بوده است.


خبر تکمیلی در ساعت ۲: جنایتی به بهانه اختلافات ملکی / قاتل جانی در خیابان طالقانی دستگیر شد

به گزارش دریافتی از پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام می باشد .

در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا