خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضارب خیابان طالقانی: قتل های گذشته به دلیل خصومت شخصی و تیراندازی به پلیس به دلیل شناسایی من بود

ایرنا نوشت: ضارب دستگیر شده حادثه خیابان طالقانی به قتل چهار نفر در شهریار و مجروح کردن چهار مامور پلیس تهران اعتراف کرد و گفت: به دلیل شناسایی از سوی پلیس تیراندازی کردم.

این فرد پس از دستگیری گفت: از ۱۸ سالگی از قربانیان جنایت کینه به دل داشتم و با آنها اختلاف ملکی داشتم تا اینکه از دو یا سه سال قبل بود که تصمیم به قتل آنها گرفتم.

وی افزود: از اینکه دو نگهبان بی‌گناه را کشتم پشیمانم اما از اینکه دو مرد دیگر را که با آنها در کار خرید و فروش زمین و باغ کار می کردم پشیمان نیستم و خود آنها باعث شدند تا من بخاطر اختلاف ملکی که با آنها داشتم دست به این کار بزنم.

این فرد درباره تیراندازی به سمت پلیس گفت: احساس کردم که از سوی پلیس شناسایی شدم و در یک لحظه تصمیم گرفتم تیراندازی کنم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل متواری و در جای دیگری مخفی شده بود و امروز در یک درگیری با ماموران پلیس در خیابان طالقانی شلیک کرد.

با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح شده‌اند افزود: با رشادت و پایمردی ۲ نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شد و با بررسی‌های مشخص شده که این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

به گفته رحیمی، متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد همچنین باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت گیرد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انگیزه این فرد از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده افزود: موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده است.


منبع فیلم : خبرآنلاین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا