خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بلیت فروشی استقلال نفت مسجد سلیمان آغاز شد

دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان قرار است روز نهم خرداد ماه 1401 به مصاف هم بروند. از این رو بلیت فروشی استقلال نفت مسجد سلیمان از لحظاتی پیش آغاز شد.

استقلال، قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال ایران روز نهم خرداد ماه 1401 قرار است در آخرین بازی خود در لیگ به مصاف نفت مسجد سلیمان برود و از لحظاتی پیش بلیت فروشی استقلال و نفت مسجد سلیمان آغاز شده است.

بلیت فروشی استقلال نفت مسجد سلیمان آغاز شد

استقلال در تلاش برای حفظ رکورد قهرمانی بدون شکست خود است که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر محسوب می‌شود اما نفت مسجد سلیمان نیز امیدوار به بقا در لیگ برتر و عدم سقوط به لیگ آزادگان است.

البته اوضاع برگزاری بازی اندکی پیچیده است و در شرایطی که سازمان لیگ زمان برگزاری بازی را ساعت 19:00 روز 9 خرداد اعلام کرده است، این نکته را متذکر شده که در صورت برد شهرخودرو برابر پرسپولیس، این بازی به تاریخ 12 خرداد موکول خواهد شد.

در هر حال آنچه در حال حاضر مشخص است اینکه این بازی با تماشاگر و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و بلیت فروشی استقلال نفت مسجد سلیمان از لحظاتی پیش آغاز شده است. علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت فوتبال تیکت به آدرس  www.footballeticket.ir می‌توانند نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

در مورد ظرفیت ورزشگاه آزادی در این دیدار،‌ خبرگزاری فارس گزارش داده که در جلسه هماهنگی جهت برگزاری این بازی مقرر شده که در این دیدار، ورزشگاه آزادی به طور صد در صدی در اختیار هواداران باشد. البته این مورد هنوز قطعی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا