خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض راهبران مترو با کاهش سرعت

متروی تهران

راهبران قطارهای متروی تهران به عدم افزایش حقوق و مزایای خود اعتراض کردند اما این اعتراض باعث توقف فعالیت مترو نشد.

انصاف نیوز: روز 26 اردیبهشت رانندگان و پرسنل اتوبوسرانی و شرکت واحد تهران به افزایش 10 درصدی حقوق خود اعتراض کردند و تجمع آنها روبروی شرکت اتوبوسرانی مشکلات عدیده‌ای در پایتخت به وجود آورد و گره کوری بر ترافیک سرسام‌آور تهران زد و مسافران اتوبوس را سرگردان کرد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران به میان تجمع‌کنندگان رفته و به آنها قول داد که مشکل حقوق آنها را حل خواهد کرد.

با گذشت دو هفته، راهبران مترو برای رسیدن صدایشان به شهردار تلاش کردند اما اینبار اعتراض آنها نه با تجمع بلکه با توقف‌های بیشتر در ایستگاه‌های مترو بود که مسافران را با مشکل روبرو کرد.

احسان حامد مقدم، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، صبح یکشنبه ۸ خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز تاکید کرد: «امروز مشکلی در تردد قطارهای مترو وجود نداشته است. اما دیروز سرعت را کم‌کرده بودند در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشت و تمام خطوط مترو در حال فعالیت بودند.»

او در پاسخ به این سوال که چرا امروز برخی از کاربران فضای مجازی از کاهش سرعت قطارهای مترو خبر دادند؟ افزود: «روز گذشته راهبران قطارها به دلیل عدم افزایش حقوق سرعت قطارها را کاهش داده بودند. طبق استعلامی که از مرکز فرمان مترو گرفتیم امروز هیچ گونه مشکلی در تردد خطوط مترو وجود ندارد. احتمالا مبنای این استوری‌ها خبر رسانه‌های معاند است.»

با وجود توضیحات مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران به نظر می‌رسد اگر به شرایط حقوق و دستمزد راهبران و پرسنل متروی تهران رسیدگی نشود احتمال بازگشت مشکلات تردد در تهران قوت گرفته و باز هم سرگردانی مسافران را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا