خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس شهرخودرو 8 خرداد 1401

دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو امشب از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده پرسپولیس شهرخودرو 8 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پرسپولیس و پدیده یا شهرخودرو امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده 8 خرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده پرسپولیس شهرخودرو 8 خرداد 1401

پرسپولیس فصل جاری که در جنبه‌های گوناگونی با ناکامی مواجه شد امشب در شرایطی به مصاف پدیده می‌رود که با توجه به باخت به سپاهان در بازی دو هفته پیش، حتی باید برای حفظ رده دومی خود تا هفته پایانی بجنگد. سپاهان در حال حاضر با یک بازی بیشتر و ۵۵ امتیاز بالای پرسپولیس ۵۴ امتیازی است.

پدیده داوود سیدعباسی هم که در چند هفته اخیر نمایش‌های درخشانی داشته و با بدشانسی چند برد ۳ امتیازی مهم را از دست داده امروز با کمترین شانسی به بقا باید به مصاف پرسپولیس برود. پرسپولیس در ۵ بازی آخر خود ۲ شکست، ۲ تساوی و تنها یک برد کسب کرده و پدیده با ۳ تساوی و ۲ شکست وارد آزادی می‌شود.

حاصل ۵ تقابل اخر دو تیم نیز ۱ برد برای پدیده، ۲ تساوی و ۲ برد برای پرسپولیس بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و پدیده 8 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال پرسپولیس پدیده 8 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا