خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 9 خرداد 1401

بوستون و میامی بامداد امروز در هفتمین و آخرین بازی فینال کنفرانس شرق به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 9 خرداد 1401 با ما باشید.

میامی هیت امشب از ساعت ۵:۰۰ بامداد 9 خرداد 1401 در هفتمین دیدار فینال کنفرانس شرق میزبان بوستون سلتیکس است. برای پخش زنده بسکتبال میامی هیت و بوستون سلتیکس 9 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده میامی هیت بوستون سلتیکس 9 خرداد 1401

دو روز پیش از این تاریخ، گلدن استیت با کسب چهارمین پیروزی در پنجمین بازی برابر دالاس موریکس رسما قهرمان کنفرانس غرب شد و به فینال مسابقات NBA راه یافت.

در سوی دیگر اما جدال تیم‌های اول و دوم کنفرانس شرق به بازی هفتم کشیده شده است و نتیجه مجموع ۳ بر 3 مساوی است. میزبان بازی امشب اما میامی است.

بوستون تا اینجای کار با حذف بروکلین نتس با نتیجه مجموع ۴ بر ۰ و میلواکی باکس قهرمان فصل قبل با نتیجه مجموع ۴ بر ۳ عملکرد درخشانی داشته و حال در مصاف با صدرنشین نیز خوب عمل کرده است.

از سوی دیگر میامی که فصل درخشانی را گذرانده تا اینجا با حذف شیکاگو بولز و سپس فیلادلفیا سونی سیکسرز به فینال کنفرانس رسیده است و به درخشش جیمی باتلر بسیار امیدوار است. برای پخش زنده بسکتبال بوستون سلتیکس و میامی هیت 9 خرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک ۱: پخش زنده بسکتبال بوستون و میامی 9 خرداد 1401

لینک ۲: پخش زنده بسکتبال سلتیکس و هیت 9 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا