خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد مهاجری: آقای سید حسن خمینی تشریف دارید؟

«محمد مهاجری طی یادداشتی نوشت: جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدحسن خمینی، سلام علیکم

هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی فردی به نام آقای شیخ حسین جلالی ( گویا نماینده رفسنجان و مسئول سابق دفتر مرحوم آیت الله مصباح و از سرکردگان گروه موسوم به جبهه پایداری) صراحتا اظهار کرد جمله معروف امام خمینی در سال 1358 مبنی بر اینکه ” میزان رای مردم است” در واقع نه دیدگاه ایشان بلکه پاسخی بوده که در جدال با روشنفکران گفته اند .منطوق حرف آقای جلالی این بود که چنین جمله ای اعتقاد واقعی امام نبوده است.

چون تصویر پخش شده از ایشان به جوانی بین 30تا40سال می خورد، حدس زدم سخنانش بر اساس شنیده های او از دیگران است اما وقتی به بیوگرافی مراجعه کردم متوجه شدم در سن60سالگی است و ظاهرا چون موها و ریش مبارک را خضاب می فرماید ، جوان می نماید.بنابراین احتمال قوی دادم با چنین سن و سالی لابد خودش شنونده بیانات امام راحل بوده و تحلیلش بر اساس شنیده هایش از دیگران نیست.

ایده مطرح شده توسط آقای جلالی، حرف تازه ای نیست اما انتساب او به مرحوم آقای مصباح یزدی و نیز سمت رسمی او به عنوان نماینده مجلس و نیز پخش مصاحبه اش از رسانه رسمی جمهوری اسلامی چنین به ذهن متبادر می سازد که این سخنان به منظور ایجاد و حک شبهه و شائبه در ذهن تاریخ مطرح می شود.

متاسفانه هیچ واکنشی از سوی مرکز حفظ و نشر آثار حضرت امام در این زمینه مشاهده نشد. حتی اگر بودجه ای رسمی به مرکز مزبور اختصاص داده نشود( که می شود) وظیفه شخص شما و مرکز یادشده، توضیح در برابر چنین سخنانی است و سکوت در برابر آن، تلقی به قبول محسوب می شود.اگر تحلیل حضرت ایشان درست است برویم بابت شرکت در40 انتخابات گذشته استغفار کنیم و اگر نادرست است، لااقل حمیت تان تکان بخورد.

از ما گفتن؛ از شما…؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا