خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جعفری: مطهری ساده لوح است

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نامه‌ای نوشته شده که در آن به مجلس توهین جدی صورت گرفته این نامه می گوید به هر حال این مجلس یک استثنا است و به امید خدا مجلس آینده چنین نخواهد بود، بله ما هم قبول داریم این مجلس استثنا است چون تجربه مجلس پنجم را دارد. 
به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، قاسم جعفری در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه 24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت:‌ براساس ماده 198 آیین نامه اگر رأی گیری انجام شود دیگر تذکرو اخطاری قابل پذیرش نیست که این موضوع تکرار شد و امیدوارم رؤسای مجلس این قضیه را تکرار نکنند.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ نامه ای نوشته شده که در آن به مجلس توهین جدی صورت گرفته این نامه می گوید به هر حال این مجلس یک استثنا است و به امید خدا مجلس آینده چنین نخواهد بود، بله ما هم قبول داریم این مجلس استثنا است چون تجربه مجلس پنجم را دارد.
وی افزود: آنهایی که می خواهند حق را بپوشانند و آنهایی که می خواهند احکام حکومتی را انکار کنند باید به این سوال جواب دهند آیا حکومتی ترین حکم از حکم شورای عالی امنیت ملی که مورد تأیید ولی فقیه است وجود دارد؟ که انکار می کنند و آن را ارشادی می نامند در خصوص حصر.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در این نامه گفته شده تعداد زیادی از نمایندگان از جمله از آقای ابوترابی نیز اسم آورده، و گفته شده اینها اگر در صحنه عاشورا بودند در لشکر عمربن سعد قرار می‌گرفتند، ما اینگونه می گوییم 8 سال عاشورا تکرار شد، ما که تکلیف‌مان روشن است، کجا بودید وقتی جنگ بود، عرصه بر مردان عالم تنگ بود.
جعفری  گفت: ما می پرسیم آنهایی که یک روز جبهه نرفته اند چه حقی دارند که از عاشورا حرف بزنند، مجلس را امروز اینگونه متهم کنند و تمام واقعیت های موجود در مجلس را برعکس گزارش دهند و در آخر بشارت بدهند که به هر حال دیگر این مجلس تکرار نخواهد شد و افرادی خواهند آمد که وکیل الدوله هستند.
وی ادامه داد: ساده لوحی این آقا را به حامیانش تبریک و تسلیت می گویم، بدانند که ملت ایران بیدار است حوزه انتخابیه ام بداند که افتخار بنده این است که امثال این آدم که با بنده مخالف است، مردم بجنورد، ‌مانه و سملقان بدانید که این فرد با اندیشه‌های پدرش فاصله بسیار زیادی دارد، با من مخالف است و من چون او با اندیشه های علامه مخالفت دارد، افتخار می کنم.
جعفری یادآور شد: پیشکسوتان از من هم قطعا به این موضوع افتخار می‌کنند که فتنه گران از شما تبری بجویند، نکات دیگری درباره مسائل حوزه انتخابیه ام است که بعدا بیان می کنم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا