خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی پیکه و شکیرا ؛ خیانت کار دست مدافع بارسا خواهد داد

جدایی پیکه و شکیرا زوج معروف ورزشی هنری پس از خیانت جرداد پیکه، خبر داغی است که توسط یک رسانه‌ی اسپانیایی مطرح شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، جرداد پیکه مدافع بلند قد و باتجربه‌ی تیم فوتبال بارسلونا همواره درگیر حاشیه‌های ورزشی و غیر ورزشی تمام ناشدنی است. این بازیکن اسپانیایی سال‌هاست که در رابطه با خواننده مشهور کلمبیایی شکیرا است و این دو در کنار هم صاحب دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا هستند.

اما امروز رسانه‌ی اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد که پیکه به شکیرا خیانت کرده است و این زوج به زودی و پس از ۱۱ سال از هم جدا خواهند شد.

«خبرورزشی» به نقل از این رسانه اسپانیایی نوشت:

«نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به زودی این زوج معروف جدا خواهند شد.»

ظاهراً پیکه شب‌های بسیاری با ریکی پوچ بازیکن جوان بارسلونا در مهمانی‌های مختلف مشاهده شده است و همین رفتارش باعث جدایی خواهد شد. گفته می‌شود پیکه در حال حاضر در خانه خودشان کنار شکیرا نیست و در آپارتمانی جدا زندگی می‌کند.»

گفتنی است شکیرا خواننده‌ مشهور و ۴۵ ساله کلمبیایی است که پدری با ریشه‌ی لبنانی و مادری اسپانیایی دارد و نام فامیل او نیز مبارک است. این خواننده سال‌هاست که یکی از مشهورترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود و رابطه وی با پیکه نیز از معروف‌ترین روابط افراد مشهور دنیا است‌. همچنین شکیرا به خواندن ترانه‌هایی برای ادوار مختلف جام جهانی فوتبال نیز شهره است.

جدایی پیکه و شکیرا ؛ خیانت کار دست مدافع بارسا خواهد داد

به هر روی باید دید سرانجام شایعه‌ی جدایی پیکه و شکیرا به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: جدایی شکیرا و پیکه رسمی شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا