خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خراسان: امیر تتلو به مردم آبادان توهین کرد

روزنامه خراسان نوشت: «امیرحسین مقصودلو که تاکنون با توهین به مقدسات، درگذشتگان، هواداران، خودش  و… خبرساز شده است دیروز با همان وقاحت همیشگی به مردم عزادار آبادان توهین کرد!
این خواننده که چندسالی است که به ترکیه مهاجرت کرده و هرازگاهی با به کاربردن الفاظ رکیک و حرکات های مبتذل به ترند شبکه های اجتماعی تبدیل می شود حالا به مردم عزادار و داغدار آبادان توهین کرده و در جملاتی رکیک و وقیحانه در فضای مجازی نوشته: «هی پیام می‌دن که چرا تسلیت نمی گی… این مردم لایق مرگن.»

یک ساختمون ریخت فدای سرم، خاک همه شون بقای عمر من! … تسلیت هم نداره…!» کاربران هم البته به این خواننده پاسخ کوبنده ای داده اند. مثلا کاربری نوشته:

«تتلو توی کنسرتش گفته که اعتیاد داره. احتمالا به خاطر مصرف زیاد مواد مخدر، کنترل روانی خودش رو از دست داده.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تتلو یه بیماره و اثبات مریضیش اصلا کار سختی نیست
    کافیه به گذشته ی این آدم (بلا نسبت )! یه نگاهی بکنید
    کسی که وقتی ایران بود چه نظر و اعتقادی داشت و بعد از خروج از کشور چی ؟ چند نوع از بیماریهاش رو به عنوان مثال نام میبرم : ۱-اختلال چند شخصیتی ۲- عقده خود کوچک بینی و علاقه به دیده شدن ۳- مازوخیسم حاد (با توجه به خالکوبی از سر تا پا ) ۴- کم شعوری و نداشتن تربیت درست و ….

    8
    2
    1. شهروند عزیز قبل محکوم کردن برو ببین این خبر صحت داره یا نه ! این خبر جعلیه امیر تتلو خودش تو کلاب هاوس تسلیت گفت قبل قضاوت برو ببین خودت چی هستی بعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا