خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 را با ما ببینید؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از گذر از دو روز نسبتا ناموفق امروز 5 نماینده خواهد داشت.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 که مهمترین رقابت سالانه کشتی محسوب شده و پس از المپیک نیز پر اهمیت ترین رقابت این رشته ورزشی به حساب می‌آید از 19 شهریور در رشته فرنگی و در بلگراد آغاز شده است. برای تماشای پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 با ما همراه باشید. (لینک پخش زنده انتهای مطلب)

رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 به عنوان مهمترین رقابت سالانه کشتی جهان و مهمترین رویداد این رشته پس از المپیک از 19 الی 27 شهریورماه در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد و با توجه به غیبت روسیه تیم ملی کشتی ایران در هر دو رشته فرنگی و آزاد امید بسیاری برای قهرمانی و کسب مدال های رنگارنگ خواهد داشت؛ اما در دو روز اول مسابقات شاگردان بنا ناامید کننده ظاهر شدند و تیم ایران 5 حذف شده، یک فینالیست و دو نماینده در رده بندی را تنها در کارنامه دارد! (لینک پخش زنده انتهای مطلب)

البته این امید وجود دارد که تیم ایران در روز سوم کمی بهتر عمل کند تا عملکرد نسبتا بد خود را جبران کند

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در قهرمانی جهان 2022

۵۵(پویا دادمرز)

۶۰ (علیرضا نجاتی)

۶۳ (مهدی محسن نژاد)

۶۷ (محمدرضا گرایی)

۷۲ (محمدرضا مختاری)

۷۷ (محمدعلی گرایی)

۸۲ (پژمان پشتام)

۸۷ (ناصر علیزاده)

۹۷ (محمدمهدی ساروی)

۱۳۰ (امین میرزازاده)

سرمربی: محمد بنا

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم
پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم

نتایج روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022

در روز اول رقابت ها و در وزن ۵۵ کیلو پویا دادمرزی، در وزن ۷۲ کیلو محمدرضا مختاری و در وزن ۷۷ کیلو محمدعلی گرایی به طور کامل حذف شدند و تنها ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلو به شانس مجدد راه پیدا کرد؛ حالا مروری داریم بر نتایج در پایان روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بلگراد

در وزن ۸۷ کیلو ناصر علیزاده در گروه شانس مجدد با نتیجه ۹ بر صفر مقابل بارتلمی تشوشا از کنگو به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل علی چنگیز از ترکیه شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه ۹ بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه ۸ بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار مت نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان است (پخش زنده فینال محمدرضا گرایی)؛ بی شک عملکرد گرایی در روز دوم مسابقات تا به اینجا تنها نقطه روشن تیم ملی کشتی فرنگی بوده است.

گرایی در مسابقات امروز همه بازیها را با اختلاف و با به نمایش گذاشتن فنونی نایاب که شاید آنها را فقط در کشتی حرفه‌ای و یا کشتی نمایشی دیده باشیم به نفع خود به پایان برد تا به نوعی تنها نقطه روشن عملکرد تاریک کاروان کشتی فرنگی تا اینجای کار باشد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از در رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

ساروی در المپیک نیز پس از شکست برابر آلکسانیان به برنز قناعت کرده بود و در قهرمانی جهان سال پیش بدون رویارویی با وی موفق به کسب طلا شده بود.

در پایان روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان با کسب ۶۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تیم های ترکیه، آذربایجان و مجارستان به ترتیب با ۴۷، ۴۵ و ۴۱ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند و تیم ایران با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.(لینک پخش زنده انتهای مطلب)

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم
پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم

برنامه روز سوم رقابت کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2022

در روز سوم رقابت ها 3 نماینده ایران در فینال و رده بندی و 2 نماینده نیز در مرحله مقدماتی به روی تشک خواهند رفت. محمدرضا گرایی در 67 در فینال، محمدهادی ساروی در 97 و همچنین علیرضا نجاتی در 63 در رده بندی از ساعت 20:30 تا 23:30 به میدان خواهند رفت؛ همچنین مهدی محسن نژاد در 60 و امین میرزازاده در 130 در مرحله مقدماتی از ساعت 13 الی 17 به میدان خواهند رفت و در صورت صعود از ساعت 19:15 تا 20:15 به میدان خواهند رفت.

مقدماتی:

در وزن 60 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان ایلدار بهرام اف از ازبکستان و کرم کمال از ترکیه می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان صباح شریعتی و ساتیش از هند می رود.

فینال:

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی برای کسب مدال برنز به مصاف برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی برای کسب مدال برنز به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی برای کسب مدال طلا به مصاف مت نمس از صربستان خواهد رفت.

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401

اما طبق برنامه کشتی قهرمانی جهان 2022 دیدارهای دو نماینده وزن سوم ایران از ظهر امروز آغاز میشود و دور مقدماتی از ساعت ۱۳ الی ۱۷ برگزار خواهد شد؛ کشتی گیران ایران در صورت صعود به نیمه نهایی از ساعت ۱۹:۱۵ الی ۲۰:۱۵ مجدد بر روی تشک حاضر خواهند شد. و گرایی، نجاتی وساروی نیز در فینال و رده بندی از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ بر روی تشک خواهند رفت.

اما برای تماشای پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 به صورت کامل و با بهترین کیفیت در رشته فرنگی از لینکهای زیر استفاده کنید:

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جهان 21 شهریور 1401 (لینک) (ساعت 13 تا 17 مقدماتی 2 وزن آخر و شانس مجدد ۴ وزن دوم)

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جهان 21 شهریور 1401 (لینک) (ساعت19:15 تا 23:30 نیمه نهایی 2 وزن آخر و فینال و رده بندی ۴ وزن دوم)

پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم
پخش زنده کشتی قهرمانی جهان 2022 امروز 21 شهریور 1401 | امید به بازگشت در روز سوم

بیشتر بخوانید: پخش زنده کشتی فینال امین میرزازاده در کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

بیشتر بخوانید: پخش زنده کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا