خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت عروس رامین علیه توهین به هنرمندان

مهناز افشار گفت: از لحاظ قانونی توهین نشریه «یالثارات» به هنرمندان را حتما پیگیری می‌کنیم و از شکایت‌مان منصرف نمی‌شویم. امیدوارم این بار قانون از ما به صورت جدی حمایت کند.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر سینما در حاشیه ی نشست خبری این پویش  در خصوص توهین و بی‌احترامی نشریه «یالثارات» به جامعه هنری و به ویژه بازیگران سینما، گفت: واکنش و نامه‌ای را که انجمن بازیگران در این خصوص نشان دادند، منتشر کردم. من به عنوان بازیگر و یک هنرمند ایرانی نمی‌خواهم، آنگونه که به ما توهین شد نگاه کنم و به همان شکل پاسخ بدهم چون اینگونه ادبیات در شأن یک ایرانی نیست، ولی متأسفم که قلم به دست چنین کسانی افتاده است. برای این نشریه واقعا متاسفم و حیف حرمت قلمی که دست این گونه افراد است.

yalasarat

افشار که همسر فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی تندروی دولت احمدی نژاد است، گفت: من از طریق قانون حتما این ماجرا را پیگیری می‌کنم و از شکایت‌ام منصرف نمی‌شوم و امیدوارم این بار قانون از ما به صورت جدی حمایت کند. من به همراه همه اهالی سینما، با حمایت خانه سینما و و انجمن بازیگران شکایت خود را پیش می‌بریم و امیدوارم حتما در این زمینه برخورد قانونی صورت گیرد.

mahnaz afshar

چند روز پیش مهناز افشار با انتشار تصویر جلد مجله ای مربوط به سالهای دولت احمدی نژاد، در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت: «برای این تصویر توسط آقای رامین معلوم‌الحال خطاب شدم و مجله ی رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم می‌کنید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا