خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اهمیت ساخت فیلم درباره فداکاری پرستاران در دوران کرونا

درباره اهمیت ساخت فیلمی درباره فداکاری پرستاران در دوران کرونا

محمد تاجیک، روزنامه‌نگار سینمایی، در یادداشتی در ضرورت ساخت فیلمی درباره فداکاری پرستاران در دوران کرونا
نوشت:

حالا که امروز اولین روز بدون فوتی کرونا را در ایران تجربه کردیم خوب است یادی کنیم از پروژه بسیار مهم عشق جامه گان که فیلمی است درباره کرونا و فداکاری پرستاران …امیدوارم که این فیلم که به تازگی پروانه ساخت گرفته با حمایت مسئولان به زودی فیلمبرداری آن شروع شود.

این فیلم که با فیلمنامه ای از علی رویین تن و به کارگردانی رضا چوبینه قرار است ساخته شود ،تهیه کنندگی آن را محمد متوسلانی بر عهده دارد که از سینماگران پیشکسوت و قدیمی سینمای ایران است .

دوران کرونا دوران بسیار سختی برای مردم ایران و مردم جهان بود و واقعا لزوم ساخت فیلمی درباره این دوران به شدت حس می شود .
هیچ چیزی ماندگار تر از یک فیلم سینمایی نمی تواند روایتگر سختی ها و زحمات پرستاران در این دوران باشد و از آنجا که در سینمای ایران بخش خصوصی بیشتر به سمت ساخت فیلمهای تجاری و سرگرم کننده می رود باید بخش دولتی چه در حوزه سینما و چه در حوزه خارج از سینما ، از چنین پروژه‌هایی بدون هیچ گونه هراس و واهمه ای حمایت کنند .

اهمیت ساخت این فیلم از اهمیت ساخت فیلمهایی با موضوع دفاع مقدس کمتر نیست و عشق جامه گان اگر کلید بخورد عملا اولین فیلم تاریخ سینمای ایران است که با موضوع کرونا و فداکاری پرستاران ساخته شده است.
مسئولان سازمان سینمایی و وزارت ارشاد و وزارت بهداشت و نهادهای مشابه نباید کوچکترین شک و تردیدی در حمایت از چنین فیلمهایی داشته باشند.

ان شالله و اگر خدا بخواهد این فیلم به زودی کلید خواهد خورد و شاید تا سالها و دهه ها بعد به عنوان اولین فیلم و تنها فیلمی که به طور کامل به موضوع کرونا پرداخته، به آن استناد خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا