خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» در هنگام سخنرانی حسن خمینی [+تکمیلی: واکنش رهبری]

سخنرانی سیدحسن خمینی در سالگرد «ارتحال امام خمینی» در امسال هم با حاشیه‌سازی عده‌ای همراه شد.

به‌گزارش انصاف نیوز، همزمان با آغاز سخنرانی نوه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی جمعی از افراد حاضر در مراسم سالگرد درگذشت امام با سر دادن شعارهایی سعی در ایجاد اختلال در سخنرانی او داشتند.

این عده در هنگام سخنرانی حسن خمینی شعارهایی نظیر «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و … سر دادند.

گفتنی‌ست از سال ۱۳۸۸ به این سو هر ساله سخنرانی سیدحسن خمینی در این مراسم با چنین حاشیه‌سازی‌هایی از سوی این افراد همراه می‌شود.


رهبری انقلاب در پایان سخنرانی خود با اشاره به حاشیه‌سازی‌ها در هنگام سخنرانی سیدحسن خمینی گفتند:

«به من خبر دادند که امروز در سخنرانی جناب آقای حاج حسن آقای خمینی کسانی سر و صدا کردند؛ با این کار بنده مخالفم، با این نوع تخریب کردن‌ها بنده موافق نیستم، من مخالفم؛ این را همه بدانند. امیدواریم خدای متعال ان‌شاءالله همه‌ی ما را به راه راست هدایت کند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. *پیشنهاد:*
    برای این که معلوم شود چقدر در مردم‌سالاری، رفاه، علم و تکنولوژی و … پیشرفت کرده‌ایم و گرایش مردم به دین و انقلاب صعود یا سقوط کرده، *پیشنهاد می‌شود:*
    با کمترین هزینه و با ساختن نرم افزاری در پیام رسان هاي داخلی و با نظارت نمایندگان جناح‌های سیاسی، دینی و اجتماعی، اساتید دانشگاهی و روحانی و مطرح کردن چند پرسش روشن، صریح و اساسی، آمارگیری نمونه‌ای انجام شود.
    نتیجه این آمارگیری از هر جهت هم برای رهبر انقلاب و هم برای دست اندرکاران حکومت و هم برای محققین، جامعه شناسان، تاریخ نویسان… و حتی برای ساده لوحان و حتی برای تجدید نظر دشمنان انقلاب اسلامی در رفتار و کردارشان در مقابله با جمهوری اسلامی، مفید و کارگشا خواهد بود.

    2
    2
  2. متاسفانه خود حاج حسن آقای خمینی هم در دام اختلاف افکنان و فتنه گران افتاده است

    25
    37
    1. به من خبر دادند که امروز در سخنرانی جناب آقای حاج حسن آقای خمینی کسانی سر و صدا کردند؛ با این کار بنده مخالفم، با این نوع تخریب کردن‌ها بنده موافق نیستم، من مخالفم؛ این را همه بدانند. امیدواریم خدای متعال ان‌شاءالله همه‌ی ما را به راه راست هدایت کند ( رهبری )

      2
      3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا