خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی آزاد جام تورلیخانوف 14 خرداد 1401

آزادکاران ایرانی امروز در اوزان 97 و 125 کیلوگرم به مصاف رقیبان خود می‌روند. برای پخش زنده کشتی آزاد جام تورلیخانوف 14 خرداد 1401 با ما باشید.

بعد از قهرمانی فرنگی‌کاران در رقابت‌های جام تورلیخانوف که میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. امروز فرنگی کاران در دو وزن به مصاف رقبا می‌روند. برای پخش زنده کشتی آزاد امرو 14 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده کشتی آزاد جام تورلیخانوف 14 خرداد 1401

برنامه آزادکاران در رقابت‌های پیش رو چنین است:

در وزن 86 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف فاتح اردین از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور به مصاف ویکی از هند و اسلام بک الیاس اف از قزاقستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آکژان آیتبکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و دیپاک از هند می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 8 کشتی گیر برگزار می شود، امیرحسین زارع در دور نخست با اولگ بولتین از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده کشتی میان لخاگواگرل مونختور از مغولستان و علیشیر یرگالی از قزاقستان قرار می گیرد.

گفتنی است مسابقات اوزان 97 و 125 کیلوگرم شنبه و رقابت های اوزان 86 و 92 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می شود. برای پخش زنده کشتی آزاد امروز 14 خرداد 1401 در ساعت شروع رقابت یعنی 16:00 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده کشتی آزاد امروز 14 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا