خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رولند گاروس 2022 امروز 14 خرداد 1401 | فینال بخش زنان

امروز در فینال رولند گاروس 2022 در بخش زنان، ایگا اشویانتک به مصاف داریا کاساتکینا می‌رود. برای پخش زنده رولند گاروس 2022 امروز 14 خرداد 1401 با ما باشید.

روز گذشته در مرحله نیمه‌نهایی بخش زنان مسابقات اوپن فرانسه، ایگا اشویانتک لهستانی به مصاف داریا کاساتکینا از روسیه رفت و با کسب یک پیروزی قاطع راهی دیدار پایانی شد. برای پخش زنده تنیس رولند گاروس امروز 14 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده رولند گاروس 2022 امروز 14 خرداد 1401

ستاره ۲۱ ساله لهستانی حالا در ۳۴ مسابقه اخیر خود بدون شکست بوده و تنها یک پیروزی با رکورد وینس ویلیامز (۳۵ برد متوالی) فاصله دارد. او در فصل ۲۰۲۲ تاکنون در ۴۶ دیدار مسابقه حاضر شده که ۴۳ پیروزی به دست آورده است.

اما اشویانتک برای تکمیل مأموریت خود در پاریس باید در فینال برابر حریفی جوان‌تر از خود قرار بگیرد. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی کوکو گاف ۱۸ ساله با پیروزی برابر مارتینا ترویزان ایتالیایی توانست برای نخستین بار به فینال یک گرند اسلم برسد. تنیس‌باز آمریکایی این دیدار را در دو ست متوالی و با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ به سود خود پایان داد تا بدون واگذاری هیچ ستی در طول مسابقات راهی فینال شود.

گاف ۱۸ ساله جوان‌ترین فینالیست رولان گاروس از سال ۲۰۰۱ به این سو به حساب می‌آید. او همچنین بعد از ماریا شاراپووا در سال ۲۰۰۴، جوان‌ترین بازیکنی است که در ۱۸ سال اخیر به فینال یک گرند اسلم رسیده است. برای پخش زنده تنیس رولند گاروس امروز 14 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فینال تنیس زنان رولند گاروس 2022 (اشویانتک-گاف)

لینک 2: پخش زنده مسابقات تنیس رولند گاروس 2022 (اشویانتک-گاف)

لینک 3: پخش زنده فینال مسابقات تنیس رولند گاروس 14 خرداد 1401 (اشویانتک-گاف)

لینک 4: پخش زنده فینال رولند گاروس 2022 امروز 14 خرداد 1401 (اشویانتک-گاف)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا