خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های مراسم سالگرد رحلت امام به روایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری اصولگرای فارس در گزارشی با عنوان «حاشیه‌های سی‌وسومین سالگرد رحلت امام» نوشت:

«مراسم سی‌وسومین سالگرد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) صبح امروز شنبه 14 خرداد پس از دوسال محدودیت‌های کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام برگزار شد.

این مراسم که با حضور پرشور مردم که از جای جای کشور به صورت خودجوش خود را به تهران رسانده بودند، با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی آغاز شد.

در حین سخنرانی تولیت حرم مطهر امام خمینی برخی از حضار با شعارهای همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حاشیه هایی را ایجاد کردند اما سید حسن خمینی به سخنرانی خود ادامه داد.

رهبر معظم انقلاب در انتهای مراسم به این شعارها واکنش نشان دادند و فرمودند: «شنیدم که امروز در اثنای سخنان جناب آقای سیدحسن خمینی، کسانی سروصدا کردند، با این کار بنده مخالفم، با این نوع تخریب کردن‌ها و سروصدا کردن‌ها بنده موافق نیستم، من مخالفم، این را بدانند همه، امیدوارم خدای متعال همه ما را به راه راست هدایت کند».

در سال‌های گذشته نیز حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند با این نوع تخریب‌ها مخالف هستند. نکته دیگر مراسم امروز حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم در مراسم سالگرد رحلت امام بود. احمدی نژاد در ماه‌های پس از انتخابات در مراسمات رسمی حضور نیافته بود.

جمعیت چند هزار نفری پشت درب های ورودی حرم شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر دادند. این زائران به علت نداشتن کارت موفق نشدند به داخل حرم وارد شوند. ستاد برگزاری مراسم به علت شرایط کرونایی تعداد زائران امسال را کاهش داده بود. رهبر انقلاب نیز هنگام ورود به مراسم همراه با ماسک وارد جایگاه شدند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. منظورشون چیه ؟ یعنی می خوان بگن آیت اله سید حسن خمینی ضد ولایت فقیه هستند؟ منظورشون اینکه ما از اصحاب علی ابن ابیطالب هستیم وشما در جبهه مخالف ایشان هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا