خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسمی: فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا شد

فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا شد و پس از سپری کردن یک فصل رویایی در استقلال، حالا مربیگری خود را در کشور امارات ادامه خواهد داد.

به گزارش انصاف ورزشی، مجیدی پس از آنکه استقلال تهران را پس از ۹ فصل و بدون متحمل شدن شکستی به قهرمانی لیگ برتر رساند، تصمیم گرفت ادامه مسیر مربیگری خود را در کشور امارات ادامه دهد و حالا با قراردادی یکساله فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا شد.

رسمی: فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا شد

خبرگزاری «خبرآنلاین» در مورد این انتقال نوشت:

فرهاد مجیدی که پیش از این جدایی خود را از استقلال اعلام کرده بود رسما سرمربی الاتحاد کلبا امارات شد.

قرارداد سرمربی سابق استقلال با تیم اماراتی یک ساله است.

این تیم اماراتی فصل گذشته در جدول 14 تیمی لیگ امارات در رده یازدهم قرار گرفته بود.

باشگاه اماراتی در بیانیه خود نوشت:« مدیریت باشگاه فوتبال کلبا بر اساس پیشنهاد کمیته فنی به سرپرستی محمد عبدالله الذابی، عیسی بوسیم مربی و عادل محمد مشاور فنی، قرارداد فصل آینده با فرهاد مجیدی، مربی ایرانی را تکمیل کرد.

مجیدی از اسفندماه گذشته زیر ذره بین کمیته فنی قرار گرفته و از آنجایی که نتایج و عملکرد فنی تیمش را پیگیری تا در نهایت نظر او را قطعی کرد.

آقای عیسی بن هویدن، سخنگوی رسانه‌ای باشگاه فوتبال کلبا، با بیان اینکه فرهاد مجیدی مربی علاوه بر شناخت قبلی از لیگ امارات، سوابق ممتازی نیز دارد، اظهار داشت که در روزهای آینده اسامی چند بازیکن خارجی را اعلام خواهیم کرد. (بازیکنان) تا کنون بر سر میز کمیته فنی برای بررسی قرار گرفته‌اند و به نوبه خود از فدراسیون فوتبال کلبا و رئیس آن برای دادن فضای لازم و آزادی مطلق به کمیته فنی برای کار بر اساس یک چشم‌انداز فنی کاملاً مطالعه شده، تشکر کرده‌اند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا