خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسن یزدانی و بازهم طلا ؛ با سه طلا و یک نقره شاگردان درستکار به کار خود در جام تورلیخانوف پایان دادند

در جام بولات تورلیخانوف، تیم کشتی آزاد ایران با سه طلای حسن یزدانی ، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع و نقره امیر حسین فیروزپور به کار خود پایان داد.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف و رنکینگ اتحادیه جهانی در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد در آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم چهار نفره کشتی آزاد ایران در این مسابقات به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع در اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

در وزن 86 کیلوگرم  یزدانی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  12 بر 1 عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر بوریس ماکویف از اسلواکی را مغلب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور در کشتی اول با نتیجه 10 بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار خود با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی اسلام بک الیاس اف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله مقابل عبدی مناف بایگنجیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل آدلیت داولومبایف از قزاقستان نیز با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در دیدار فینال مقابل باتیربک چاکولوف از اسلواکی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه 9 بر 7 اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه 21 بر 10 از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا