خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قانون واردات خودرو توسط قالیباف ابلاغ شد

رییس مجلس قانون مجوز پنج ساله واردات خودرو را جهت اجرا به دولت ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا،  براساس ماده ۴ قانون ساماندهی صنعت خودرو که توسط محمد باقر قالیباف ابلاغ شد وزارت صمت باید آیین نامه واردات خودرو را تنظیم و تصویب کند.

این قانون ابتدا با اشکالات و ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد اما با پیگیری مجلس در نهایت مجمع نیز آن را تصویب کرد.

براساس مواد ۵، ۶ و ۷ این قانون نیز، تکالیف و الزامات جدیدی برای ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل به دولت ابلاغ شده است از جمله شماره گذاری خودروهای منوط به تایید سازمان استاندارد شده و همچنین عدم اعلام قیمت تمام شده خودرو به شورای رقابت جرم  محسوب شده است.

قالیباف قانون واردات خودرو را به دولت ابلاغ کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جریان واردات خودروی خارجی جریان داستان لحاف ملا نصرالدینه که زمین وزمان بهم دوخته شد که آقا زاده ها ومرفهین بادرد وبی درد بتوانند ماشین مدل سال سواربشن…… وگرنه مردم میمانند وهمان ارابه های مرگ ایران خودرو وسایپا.

  2. درواقع جریان واردات خودرو همان داستان لحاف ملا نصرالدینه واینکه پولداران و خواص مدل ماشینشان قدیمی شده ونیاز به ماشینهای مدل روز داشتند وبا این قانون مشکلشان حل شد وگرنه این قانون چه نفعی برای مصرف کننده عادی داره ،سایپا وایران خودرو کارشان را میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا