خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جواد امام: ظریف در آینده پاسخگوی تصمیم امروزش نخواهد بود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید آقای ظریف احتمالا در آینده پاسخگوی تصمیم امروزش برای عدم حضور در عرصه‌ی انتخابات نخواهند بود.

جواد امام، رئیس کمیته استان‌های جبهه اصلاحات، درباره‌ی دعوت اصلاح‌طلبان از محمد جواد ظریف برای انتخابات ۱۴۰۰ به انصاف نیوز گفت: اصلاح‌‌طلبان برای دعوت آقای ظریف در عرصه‌ی انتخابات 1400 کار تبلیغاتی نکردند و شاید این اشکال به آنها وارد باشد. اما احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌ها و تمام کسانی که به آقای ظریف دسترسی داشتند، سعی کردند با آقای او ارتباط بگیرند و از این ایشان دعوت کنند که برای این شرایط خاص حضور پیدا کنند اما ایشان قبول نکرد.

او درباره‌ی متنی که جواد ظریف در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، افزود: این پاسخ ایشان در اینستاگرام مربوط به خبرسازی کذب خبرگزاری فارس بود. این ادبیات در صفحه‌ی رسمی هیچ نسبتی به ادبیات خبرگزاری فارس ندارد. احتمالا ماموریتی که در وزارت خارجه برای خودش احساس می‌کند، بیشتر است و نمی‌خواهد بیش از این به کشور صدمه برسد. بنده فکر می‌کنم آقای ظریف امروز مسئولیت سنگینی بر دوش خود داشت که بنابر هر دلیلی آن را نپذیرفت و در آینده نمی‌تواند پاسخگوی این تصمیم باشد.

او درباره‌ی ادامه‌ی رایزنی اصلاح‌طلبان با ظریف برای انتخابات می‌گوید: اگر بدانیم اتفاقی بیافتد و ایشان در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند، کوتاهی نخواهیم کرد. به هر حال چون اصلاح‌طلبان نگران وضعیت کشور و مردم هستند. هر کاری از ما بر بیاید، انجام می‌دهیم.

امام در انتها اضافه کرد: آقای ظریف عازم سفر شده است و می‌خواهد دور از این شائبه‌ها قرار بگیرد، چون فضاسازی مسمومی نسبت به او راه افتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در مقامات طریقت هر کجا کردیم سیر / عافیت را با نظربازی فراق افتاده بود
    تهدید کمیسیون امنیت ملی ، کار خودش را کرد.

  2. آقای ظریف مشغول دیدار با بشار اسد هست و گفته انتخابات سوریه برای مردم سوریه سرنوشت ساز است ارادتی که ظریف به شخص بشار دارد برای من قبل در ک نیست ولی از ان عجیب تر ارادت اصلاح طلبان به ظریف است بنظرم مسول ستاد بشار بشه با روحیاتش سازگارتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا