خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت علی مطهری در نقد تندروی و اختلال در سخنرانی حسن خمینی

علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت:اینکه عده‌ای هر سال تلاش می‌کنند که سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، نوه امام خمینی(ره) را در سالروز رحلت ایشان و در حضور مقامات کشوری و لشکری و مهمانان خارجی دچار اختلال کنند و خود را در این کار آزاد احساس می‌کنند و خیال‌شان از مواخذه و مجازات راحت است، پدیده‌ای است که مورد سوال مردم است.

اینها افراد ثابتی هستند و در این مراسم جای مشخصی دارند و قطعا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این افراد را می‌شناسند ولی شاید فکر می‌کنند که کار آنها در جهت انقلابی‌گری است، لذا این گستاخان را آزاد گذاشته‌اند والا اگر عزمی برای برخورد با آنها بود تاکنون این پدیده خاتمه پیدا کرده بود.

جای تاسف بسیار است که حتما باید رهبر انقلاب اظهار مخالفت با این کار کنند تا موضوع پیگیری شود و صدا و سیما هم به خود بیاید که چرا تاکنون از پخش سخنرانی‌های سید حسن خمینی خودداری می‌کرده است. گویی مسوولان مربوط لزوم برخورد با این عناصر را که یک امر بدیهی است درک نمی‌کرده‌اند و حتما اول باید رهبری بگوید تا آنها وارد عمل شوند.

افرادی که این کارها را برنامه‌ریزی می‌کنند و ادامه می‌دهند احساس‌شان لااقل تاکنون این بوده که کار آنها مورد تایید حکومت و در راستای انقلابی‌گری است، چون همواره با سکوت مسوولان امر و کسانی که باید تشر بزنند مواجه بوده‌اند. امیدوارم اکنون که رهبر انقلاب به صراحت نظر خود را بیان کردند، این افراد که لااقل ادعای ولایتمداری دارند دست از کار زشت خود بردارند و بپذیرند که باید به سخن مخالف خود نیز گوش فرا دهند و آزادی بیان یکی از ارکان و آرمان‌های انقلاب اسلامی است؛ ضمن آنکه این افراد نباید احتمال نفوذ صهیونیست‌ها یا منافقین در درون خود را منتفی بدانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا