خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غیررسمی: شوامنی به رئال مادرید پیوست

پس از رقابت شدید تیم‌های متمول اروپایی بر سر خرید اورلین شوامنی، خبرها حاکی از آن است که انتقال این هافبک ۲۲ ساله قطعی شده و شوامنی به رئال مادرید پیوست.

به گزارش انصاف ورزشی، اورلین شوامنی هافبک ۲۲ ساله فرانسوی که عملکرد درخشانی در تیم موناکو از خود به نمایش گذاشته بود به گفته منابع معتبر و رسمی همچون «مارکا» به رئال مادرید پیوسته است و دو باشگاه بر سر انتقال او به توافق کامل دست یافته‌اند

گفتنی است باشگاه‌هایی همچون لیورپول و پاریس سن ژرمن نیز به دنبال خرید این جوان فرانسوی بودند.

غیررسمی: شوامنی به رئال مادرید پیوست

«ورزش سه» در باره این انتقال نوشت:

«در حالی‌که گفته می‌شد لیورپول نیز علاقه بسیاری به خرید این بازیکن فرانسوی دارد و می‌خواهد برای جذب او با مدیران باشگاه موناکو وارد مذاکره، پی‌اس‌جی هم وارد این رقابت شد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی شدند که امباپه از مدیران این باشگاه خواسته که برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

هفته گذشته به نظر می‌رسید رئال مادرید با وجود توافق شخصی با شوامنی، مغلوب پی‌اس‌جی و پیشنهاد بالاتر این باشگاه شده و موناکو دست رد به سینه باشگاه مادریدی زده ولی در دو روز گذشته و با افزایش پیشنهاد رئال به 80 +20 میلیون یورو ورق برگشت و در نهایت ساعتی پیش دو طرف به توافق اولیه رسیدند و انتظار می‌رود انتقال تا امشب قطعی شود. پیشنهاد اول رئال 60 + 20 میلیون یورو بود که مورد موافق موناکو قرار نگرفت. به این‌ترتیب، شوامنی پس از ادن هازارد و گرت بیل، سومین بازیکن گران‌قیمت تاریخ رئال خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا