خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرح لاریجانی برای انتخابات 1402 چیست؟ [+اسامی چند چهره‌ی میانه‌رو که پیش ثبت نام می‌کنند]

کمال‌الدین پیرموذن، نماینده‌ی مجلس نهم در گفت‌وگو با انصاف نیوز با تایید خبر عدم تمایل علی لاریجانی برای پیش ثبت نام در انتخابات گفت: لاریجانی مجدانه پیگیر حمایت از کاندیداهای معتدلی که قصد شرکت در انتخابات دارند خواهد بود , برخی وزرای دولت حسن روحانی نیز در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا خواهند شد.

از نظر آقای پیرموذن چهره‌هایی همچون مجید انصاری، مسعود پزشکیان، علی مطهری و علی طیب‌نیا نیز در انتخابات پیش ثبت نام می‌کنند و با «کثرت کاندیداهای اصلاح‌طلب و اعتدالی» مواجه خواهیم بود.

نماینده‌ی دوره‌ی نهم مجلس از جلساتی با اسحاق جهانگیری و حسن مرعشی خبر داد و همچنین گفت لاریجانی مجدانه پیگیر حمایت از کاندیداهای معتدلی که قصد شرکت در انتخابات دارند خواهد بود و سایرین را تشویق می‌کند.

او با بیان اینکه «غلامرضا تاجگردون و جعفرزاده ایمن‌آبادی در انتخابات پیش ثبت نام خواهند کرد»، گفت: برخی وزرای دولت حسن روحانی نیز در انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا خواهند شد.

این نماینده‌ی سابق مجلس همچنین خبر از ایجاد مجمعی داد که خود سخنگوی آن است و در حال تلاش برای جمع‌آوری افراد شاخص اصلاح‌طلب، اعتدالی و نیز اصولگرایان معتدل هستند. او هدف اصلی این جمع را غلبه بر جناح تندرو اصولگرا همچون جبهه پایداری‌ و حزب شریان عنوان کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا