خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرخنده: عمل کیسه صفرا داشتم لاغر شدم، عمل زیبایی نداشتم | محجبه شدم قرار هایم کنسل شد

عصر ایران نوشت: الهام چرخنده با انتشار عکسی از خود نوشت هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و دلیل لاغری‌اش را فقط عمل کیسه صفرا عنوان کرد. 

دلیل تغییر چهره الهام چرخنده چیست؟ (+عکس)

الهام چرخنده: محجبه که شدم قرارهای کاری کنسل شد

الهام چرخنده قبلا هم نوشته بود: امروز هفتمین سال از محجبه شدن من در جوار حرم حضرت معصومه (س) در قم می‌گذرد، این اتفاق باعث شد تا بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند. از زمانیکه محجبه شدم، پنج قراردادی که برای بازی داشتم را کنسل کردند.

خیلی از افراد پس از محجبه شدنم تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالی‌که این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.

دشمن سعی می‌کند که بین زنان محجبه و کمتر محجبه در جامعه شکاف ایجاد کنند، در حالی که ما خودمان می‌دانیم که مشکلی نداریم. البته متاسفانه ما به کم‌حجابان از بالا به پایین نگاه کردیم و همین موضوع سبب شد آن‌ها جذب کسانی شوند که میلیاردها دلار را صرف نابودی خانواده در کشور ما می‌کنند.

چادر و حجاب پنج متر پارچه نیست اما رکن اصلی تقواست، در مشهد ۳۵ هزار خانم محجبه به ورزشگاه رفتند و مشکل ورزشگاه رفتن خانم‌ها حل شد، آیا مشکل دیگری نداشتیم؟

(با بیان اینکه من می‌دانم امروز آن چه ماهواره به خانواده ایرانی تغذیه می‌دهد، دارد با خانواده چکار می‌کند): تلویزیون آن طرف میلیاردها دلار شبکه می‌خرد و پر از سریال ترک کرده است چراکه ترک‌ها معماری، عادت‌های رفتاری، زنان و مردان آن‌ها و نوع محبت کردنشان شبیه ما هستند، فقط دوبلورها با نوستالژی ما دوبله کرده و تغذیه می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نوشته: «دیده نشدن، همانی بود، که دنبالش بودم» ولی عملا ۲۴ ساعت شبانه روز در حال پست گذاشتن است! بهر حال بازیگری!

  2. وقتی چرخنده سوراخ دعا را یابید که گربه عابد هم داشت ابو عطا کوک میکرد!یه زمانی ریش توپی،حجاب کیلویی،حرفای علیه السلام،یخچال و فرش و پست و مقام بدنبال داشتندی!امااااا الان بجز فحش چیزی نیافتندی!چرخنده،خنده های تو دروغ،گریه تو دروغ!ایکاش الان یک انقلابی میشد میدیدیم ایشون و اوشان تو کدوم کشوری و تو کدوم سالن دیسکو و قمار خونه می لاسند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا