خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر امیرعبداللهیان به هند؛ رئیسی نیز می‌رود

وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در ادامه ملاقات‌های خود با مقامات عالی رتبه هند عصر امروز، چهارشنبه، با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه ملاقات‌های خود با مقامات عالی رتبه هند عصر امروز، چهارشنبه، با نارندرا مودی نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با نخست وزیر هند حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز، چهارشنبه، با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار و گفتگو نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به گفت و گوهای انجام شده در سفر جاری خود با مقامات هندی، برهمسویی و هم نظری موجود در گفتگوها تاکید کرده و زمینه‌های مختلف همکاری‌های دو کشور ایران و هند را بر شمرد.

نخست وزیر هند نیز در این دیدار ضمن اشاره به خاطرات خوب خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ سلام‌های گرم خویش به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران، با توجه به سابقه تاریخی و تمدنی روابط دو کشور اظهار داشت که پاندمی کووید موجب کندی در ارتباط دو کشور گردید و امید است که با برطرف شدن این مشکل بتوان در همه عرصه‌ها روابط دو کشور را تحرک بخشید.

نخست وزیر هند با توجه به توافقات موجود میان دو کشور در زمینه همکاری‌های مختلف، آمادگی کشورش برای تحرک بخشیدن به همکاری‌ها به ویژه در رابطه با خطوط مواصلاتی اعلام داشت. نخست وزیر هند در پاسخ به دعوت رئیس جمهور کشورمان از وی جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از این سفر، متقابلاً از رئیس جمهوری اسلامی ایران جهت بازدید از هند دعوت نمود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا