خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح یک مقام پلیس درباره‌ی دستگیری «هانی کرده»

تسنیم نوشت: «هانی کرده؛ شرور سابقه‌دار به همراه چهار شرور دیگر در شرق تهران بازداشت شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت پنج شرور در شرق تهران، در این رابطه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور شرور به نام شرق تهران به همراه چند نفر دیگر از ارذل و اوباش در محله نبرد و قصد ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت محل، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری 132 نبرد قرار گرفته و مأموران سریعاً به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل، متهمان را همراه با سلاح سرد در یکی از کوچه‌های محله نبرد مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی و اجرای طرح مهار و یک عملیات منسجم پلیسی، شرور سابقه‌دار شرق تهران به همراه چهار نفر دیگر از اراذل و اوباش سابقه‌دار قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بررسی و پی‌جویی‌‌های انتظامی به علت حضور متهمان برای اقدامی تلافی‌جویانه و درگیری با دو نفر از ساکنان آن محل پی بردند و دو نفر از شکات در کلانتری حاضر و اعلام شکایت کردند.

این مقام‌ انتظامی با اشاره به اینکه اخلال در نظم و امنیت کشور و شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: متهمان و پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شدند.

متهم اصلی این پرونده هانی کرده؛ شرور به نام تهران است که بارها و بارها سابقه‌ شرارت و درگیری در پرونده خود دارد و مجدداً بازداشت شده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا