خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر دفاع: اسرائیل توان انجام هیچ تهدیدی را ندارد

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صدای اسراییل در تهدید ایران بلند است اما در عمل جرات و توان انجام هیچ کاری را ندارد.

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در حاشیه شورای اداری استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: اسراییل مانند حیوانی است که دهان بزرگ و گشادی دارد، داد می زند و تهدید می کند اما جثه و توان ناچیزی داشته و قدرت عملی کردن تهدیدات خود علیه ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در اوج خود قرار دارد،افزود: در مدتی کوتاه ۱۰ رزمایش بزرگ زمینی ، هوایی ، دریایی و پدافندی در کشور برگزار شد که نشان از آمادگی بالای نیروهای مسلح کشور داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اقتدار دفاعی ایران تا حدی است که دشمن امروز جرات تقابل نظامی با ایران را نداشته و علیه ما فقط لفاظی می کند و قادر به هیچ گونه اقدام عملی نیست.

سرتیپ حاتمی همچنین گفت: با همه تلاش های آمریکا در شورای امنیت باز هم شاهد رفتن آبروی آنها در جریان تلاش برای اعمال محدودیت مجدد برای خرید و فروش تسلیحات توسط ایران  بودیم و امروز هیچ گونه محدودیتی در این خصوص نداشته و مراودات زیادی با کشورهای مختلف دنیا داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا