خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا رسانه‌ها به این نپرداختند که ایران عزادار یک شهید ترور به دست اسرائیل بود!؟

عضو شورای شهر تهران:

یکی از اعضای پارلمان شهری پایتخت گفت: همه به انسجام و وحدت نیاز داریم. امثال همایش «سلام فرمانده» امید آفرینی می‌کند. مهم‌ترین اتفاق سلام فرمانده این است که با توسل به ائمه و تکیه بر اعتقادات ملی و مذهبی، امید جمعی برای رفع مشکلات کشور ایجاد می‌شود.

«سلام فرمانده» همایشی است که در تهران برگزار شد؛ برگزاری «سلام فرمانده» در استادیوم 100هزار نفری آزادی پایتخت با انتقاداتی هم روبرو بود. زمانی که فروریختن متروپل مردم آبادان و ایران را سیاه‌پوش کرده بود این همایش برگزار شد و بعضی از آبادانی‌ها شعار «تهران عروسیه… آبادان خونریزیه» سر دادند. بعد از برگزاری «سلام فرمانده» بود که دولت برای حادثه متروپل یک روز عزای عمومی اعلام کرد. این دیرکرد دولت به انتقادات بیشتری دامن زد و بسیاری بر این عقیده بودند که همایش «سلام فرمانده» باید بعد از به اتمام رسیدن آواربرداری حادثه متروپل برگزار می‌شد.

اما علیرضا نادعلی، عضو شورای شهر تهران درباره برگزاری همایش «سلام فرمانده» به خبرنگار انصاف نیوز گفت: معتقدم این دو مراسم (همایش سلام فرمانده و سوگواری حادثه متروپل) دو چیز متعارض باهم محسوب نمی‌شود. اینگونه نبود که اگر در آبادان و باقی جاهای ایران اسلامی برای حادثه تاسف بار متروپول عزاداری و غمگساری برگزار می‌شد، از این سو همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی تهران مثلا جشن شادی باشد!

او با بیان این که در همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی همه متوسل به صاحب‌الزمان (عج) بودند، افزود: موضوع سرود سلام فرمانده امام زمان (عج) است. اتفاقا در استادیوم آزادی بنرهایی با موضوع حادثه آبادان نصب شده بود و مجری و مداح جلسه نیز درباره این حادثه ابراز تسلیت کردند، چرا که واقعا مردم تهران و شرکت کنندگان این مراسم هم برای حادثه متروپل عزاداربودند.
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به این که خوزستان، آبادان و خرمشهر در قلب ما جا دارند، گفت: مسلما مردم خوزستان بیش از همه شدائد جنگ را به دوش کشیدند، اما در ۸ سال دفاع مقدس برادران و پدران ما با عشق در خاک های گرم خوزستان و سایر استان های مرزی، برای دفاع از ایران اسلامی شهید شدند.

او گفت: در فضای رسانه‌ای که بیشتر متاثر از فضای رسانه های خارجی است، همزمانی سلام فرمانده و آواربرداری متروپل به صورت نادرست و جهت داری برجسته شد. چون در جلسه‌ مذهبی سلام فرمانده یک سرود خوانده شد و جشن و پایکوبی در کار نبود. متاسفانه سلبریتی‌هایی روی این موضوعات ابراز ناراحتی کردند و روی فضای مشتعل ناراحتی‌های مردم به خاطر این حادثه نفت ریختند که خودشان در همین ایام به جشن عروسی خواننده مبتذل در خارج از کشور رفته بودند.

علیرضا نادعلی با تاکید بر این که ما در تهران علاوه بر حادثه متروپل، هنوز عزادار یک شهید ترور هم هستیم، گفت: یک پاسدار مدافع حرم در تهران و پیش چشمان فرزند، پدر و مادرش و جلوی در منزلش ترور شد. چرا رسانه‌ها به این نپرداختند که ایران عزادار یک شهید ترور به دست اسرائیل بود!؟ چرا؟ چون این موضوع نفعی برای آنسوی آب‌نشینان ندارد. مردم عزیز آبادان، خوزستان و همه ملت ایران برای مطالبه و نهضتشان جهت بهتر شدن شرایط زندگی‌ و رفع مشکلاتشان نیاز به امید دارند. نه تنها در آبادان بلکه در تمام ایران به انسجام و وحدت نیاز داریم. امثال همایش «سلام فرمانده» کار اصلیش همین امید آفرینی است. مهم‌ترین اتفاق این است که در سلام فرمانده با توسل به ائمه و تکیه بر اعتقادات ملی و مذهبی، امید جمعی برای رفع مشکلات کشور ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا