خرید تور تابستان ایران بوم گردی

الیاس حضرتی: کارگردانان می‌توانند از سرقت بانک ملی فیلم بسازند

دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد نوشت: به همان اندازه که خبر دستبرد به صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه بهت‌آور بود، خبر دستگیری باند سارقان تنها پس از 48 ساعت از حادثه توسط پلیس قابل ستایش بود.

الیاس حضرتی، دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: به همان اندازه که خبر دستبرد به صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه بهت‌آور بود، خبر دستگیری باند سارقان تنها پس از 48 ساعت از حادثه توسط پلیس قابل ستایش بود.

موضوع سرقت به فیلم‌های هالیوودی شبیه بود. کسانی با نقشه قبلی در تعطیلات دو روزه خردادماه به محل صندوق امانات بانک وارد شده بودند و طی 12 ساعت توانسته بودند 168 صندوق را باز کرده و محتویات آنها را به سرقت ببرند. از آن جهت می‌شود سارقان را اعضای باندی نامید که از همه تخصص‌ها برای کارشان استفاده کرده بودند.

به گفته پلیس در میان آنان افرادی با تخصص در هوابرش، آهنگری، کامپیوتر و دوربین و… قرار داشتند. گفتنی است که خبر دستبرد به صندوق‌های بانک خود می‌توانست باعث شود که جامعه شهری اعتماد خود را به پلیس از دست بدهد و تصور نوعی هرج و مرج بر اذهان حاکم شود. ولی اعلام خبر دستگیری سارقان آن هم در کمتر از 48 ساعت نشان داد که پلیس در کار خود خبره و دقیق است و  شهروندان اطمینان و اعتماد خود را به مامورانی که بیدارند تا شب‌ها آسوده بخوابند و روزها آسوده زندگی کنند، بازیافته‌اند.

شاید این حادثه در شرایط امروز کشور به این دلیل اتفاق افتاد که پلیس در برابر آزمونی بزرگ قرار گیرد و سرافراز از آن بیرون بیاید. به وزیر محترم کشور، سردار رحیمی و البته دولت محترم پیشنهاد می‌کنم، این فعالیت پلیس را به فراموشی نسپارند و از کارگردانان بزرگ سینمای کشور دعوت کنند از این حادثه به عنوان یک داستان واقعی فیلم بسازند، چرا که بررسی نوع سرقت، تجربیات سارقان، نقشه‌هایی که داشته‌اند و ورودهای مکررشان به بانک و از سوی دیگر تلاش تیم‌های زبده پلیس آگاهی و کشف جرم در کمترین ساعت بدون اینکه به سازمان فرصت فرار یا پنهان شدن داده شود اگر دست یک سناریونویس آگاه و تیم قدری از فیلمسازان مشتمل بر تهیه‌کننده و کارگردان و هنرپیشه‌های حرفه‌ای بیفتد، می‌تواند تبدیل به یک فیلم سینمایی درخشان و پرمخاطب شود. در هر حال این دستاورد پلیس را به سردار رحیمی، نیروهای زبده پلیس که در کشف جرم و دستگیری سارقان شرکت داشتند و در کل به افراد پلیس در سراسر جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا