خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت مهدی کروبی و موضع او درباره‌ی انتخابات 11 اسفند

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون سلامت مهدی کروبی که از بهمن 89 در حصر است منتشر شده است. الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، درباره‌ی آخرین وضعیت آقای کروبی و همینطور موضع او پیرامون انتخابات 11 اسفند توضیحاتی داد.

آقای حضرتی در بخشی از گفت‌وگویی تفصیلی با انصاف نیوز درباره‌ی وضعیت سلامتی مهدی کروبی گفت: آقای کروبی کسالتی برای ریه‌هایش پیش آمده بود و دو روزی بستری شدند اما خوشبختانه شنبه‌ی هفته‌ی قبل به منزل بازگشتند.

او درباره‌ی شایعاتی که در روزهای اخیر درباره‌ی وضعیت سلامتی کروبی منتشر شده بود گفت: الحمدلله آن شایعات نادرست بوده است.
من به شکل روزانه پیگیر وضعیت جسمانی ایشان از آقازاده‌اش هستم. خدا را شکر الان حالشان خوب است.

حضرتی درباره‌ي موضع مهدي كروبي پيرامون انتخابات 11 اسفند گفت: آقای کروبی مرد حضور در صحنه است و از قبل انقلاب در همه‌ی صحنه‌ها خیلی جدی وارد شده‌است. هم او و هم حاج خانم فاطمه کروبی اين ويژگي را داشته و دارند. هر دو از جمله بنیانگذاران انقلاب
و از کادر و نفرات اصلی انقلاب و نفرات اصلی در بین یاران امام بوده‌اند.

آخرین وضعیت مهدی کروبی و موضع او درباره‌ی انتخابات ۱۱ اسفند

دبيركل حزب اعتماد ملي با بيان اينكه «آقاي كروبي همیشه به انتخابات اعتقاد داشت»، به خبرنگار انصاف نیوز گفت: با اين وجود انتخابات 11 اسفند مشکلاتی پیدا کرد که افرادي ترجیح دادند رسما اعلام کنند در این انتخابات شرکت نمی‌کنند.

به‌گفته‌ی این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، کروبی درباره‌ی انتخابات اخیر سکوت کرده بود و نه تشویق به شرکت در انتخابات کرد و نه مشوق عدم مشارکت در انتخابات بود.

حضرتی با بیان اینکه «کروبی می‌دانست که بخشی از مردم قهر هستند و با اطلاعیه‌ی او یا آقای خاتمی نه به صحنه می‌آیند و نه انتخابات را تحریم می‌کنند»، گفت: برای آقای کروبی سکوت در این انتخابات تلخ‌ترین تصمیم بود. برای کسی که همیشه اعتقاد دارد باید از طریق صندوق رای و انتخابات مباحث و مسائل کشور را حل کرد کار سختی بود که مثل کسی که خاری در چشم و استخوانی در گلو دارد سکوت کند و مشاهده‌گر صحنه باشد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی درباره‌ی انتخابات 11 اسفند گفت: این بار انحرافات و اعوجاجاتی در مسیر انتخابات ایجاد شده
و این انحرافات آنقدر زیاد است که آقای کروبی به این نتیجه رسید که با یک تشویق او به مشارکت در انتخابات هم شاید اتفاقی نیفتد.
در حزب هم تصمیم به همین شکل شد و چنین تصمیمی در هماهنگی بین حزب و ایشان اتخاذ شد.


متن کامل گفت‌وگوی تفصیلی انصاف نیوز با الیاس حضرتی به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همین آقایون سال دیگه برای انتخابات ریاست جمهوری تکرار میکنند و میگویند باید رای بدهید.
    حقیقت اینه که خودشان میدانستد با توجه به عملکرد دولت بنفش، طرفدارانشان رای نمیدادند. ولی باید بدانند این کار آنها و قربانی کردن منافع کشور (عدم رای دادن) را مردم فراموش نمیکنند.

    3
    2
  2. حقیقت اینه که خودشان میدانستد با توجه به عملکرد دولت بنفش، طرفدارانشان رای نمیدادند. ولی باید بدانند این کار آنها و قربانی کردن منافع کشور (عدم رای دادن) را مردم فراموش نمیکنند.

    همین آقایون سال دیگه برای انتخابات ریاست جمهوری میگویند باید رای بدهید.

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا