خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صحبتی متفاوت از رامبد جوان: خندوانه زندگی واقعی نیست

به گزارش خبرآنلاین؛ رامبد جوان، کارگردان و مجری «خندوانه»، به مناسبت هشت سالگی این برنامه، ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در بخشی از این ویدیو، با اشاره به منتقدان «خندوانه» گفت: «طبیعی است هر حرکت و عملکردی مخالف و منتقد دارد. خیلی هم خوب است. منتقدها کمک می‌کنند آدم بتواند مسیرش و جلوترش را بهتر ببیند و به خاطر این‌که آن‌ها به عملکرد تو انتقاد می‌کنند و وقتی تو به پشت سرت نگاه می‌کنی، فرصت پیدا می‌کنی که قدم‌های بعدی‌ات را یا دقیق‌تر یا به همان شکل برداری و یا تغییراتی بدهی و به جلو بروی.»

جوان، با یادآوری انتقادی همیشگی که متوجه «خندوانه» است، تاکید کرد: «وظیفه ما در این برنامه، ایجاد انرژی و حال خوب است. ما هیچ‌وقت نگفتیم چقدر همه چیز عالی است. مگر دیوانه‌ایم؟ خودمان هم داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و گرانی و گرفتاری را می‌بینیم. کارکرد «خندوانه»، انتشار حال خوب و انرژی مثبت است، چیزی که این روزها خیلی کم است. به نظرم خیلی از کسانی که این نقد را به «خندوانه» دارند، درگیر مونتاژهایی هستند که منتقدان ما می‌سازند که ما همش می‌گوییم عالی عالی! این‌ها واقعی نیست، این‌ها ذات خود برنامه نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا