خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قول دو مدیر وزارت گردشگری به انجمن ام‌اس

هفته صنایع دستی است و مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال شناسایی ظرفیت‌های این هنر در جای جای کشور هستند. در این راستا دو نفر از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای آشنایی با ظرفیت‌های بیماران خاص در حوزه صنایع دستی از انجمن ام اس ایران بازدید کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، علیرضا مسافر، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پروانه حیدری، معاونت صنایع دستی استان تهران وزارت میراث در بازدید از انجمن ام اس با مدیران این انجمن به گفت‌وگو نشستند.

در این گفت‌وگو ابوالقاسم نجفی یکی از مدیران انجمن ام اس ایران به تشریح مشکلات بیماران ام اس پرداخت و ضمن بر شمردن این مشکلات گفت: یکی از نیازهای اساسی بیماران ام اس، اشتغال است و آموزش‌های تخصصی می‌تواند زمینه اشتغال بیماران را فراهم کند.

وی گفت: یک کنگره علمی در جهت آگاه سازی جامعه در جهت همراهی با بیماران ام اس هر سال برگزار می‌شود؛ همینطور انجمن یک مجله‌ای را هم در همین زمینه منتشر می‌کند.

علیرضا مسافر در این دیدار آمادگی وزارت خانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در جهت همکاری و همراهی با انجمن ام اس اعلام کرد و افزود: وزارتخانه میراث فرهنگی این آمادگی را دارد تا در زمینه آموزش و تسهیلات و غرفه نمایشگاههای صنایع دستی، انجمن ام اس را همراهی و کمک کند.

پروانه حیدری مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت آموزش صنایع دستی برای بیماران ام اس گفت: وزارت میراث فرهنگی این آمادگی را دارد که به کسانی که در حوزه میراث فرهنگی کار می‌کنند مجوز بدهد و تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار دهد.

در ادامه این دیدار مسافر و حیدری از نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی انجمن ام اس ایران بازدید کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا