خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیروی از خاتمی، موسوی و کروبی از شعار تا عمل

سهیل گوهری، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «پیروی از اخلاق خاتمی، آزادگی موسوی و حق‌طلبی کروبی از شعار تا عمل» نوشت:

هفته‌ی گذشته خبری در فضای رسانه‌ای کشور را تحت تاثیر قرار داد که متاسفانه اخبار مهم‌تر از آن بین رسانه‌ها نادیده گرفته شد. هادی رضوی داماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل تخلفات مالی به ۲۰ سال حبس محکوم شد. همزمان خبر انتصاب شخصی بدون سابقه‌ی کاری و تحصیلاتی موثر به عنوان عضو هیات مدیره‌ی یکی از شرکت‌های پتروشیمی وزارت‌ کار موج انتقادات را روانه‌ی محمد شریعتمداری کرد، به‌طوری که تب آن چنان بالا گرفت که خبر تحریم محمدجواد ظریف از سوی ایالت متحده آمریکا آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفت.

در این میان عده‌ای با تشکیل اتاق فکری با حضور فعالین رسانه‌ای حقیقی و مجازی و وعده دادن‌ها به خاموش کردن جریان منتقد پرداختند. اینکه اصلاح‌طلبانی که ادعای اخلاق در همه‌ی زمینه‌ها را دارند چگونه تن به این خفت و خاری دادند تا با پرداخت پول و پست به جای توضیح و پاسخگویی غائله را خاتمه دهند کجای مرام و مانیفست اصلاح‌طلبی آمده است؟

اصلاح‌طلبانی که در بزنگاهی که بین پاسخگویی و ادای توضیح به جامعه با بریز و بپاش سعی در خفه کردن منتقد خود کردند چگونه از خاتمی و معلم اخلاق خود درس گرفتند؟

چه تفاوتی میان احمدی‌نژاد که آنگونه از پاسخگویی طفره می‌رفت وجود دارد با کسانی که حق‌السکوت می‌دهند و قلم خبرنگارنماها را می‌خرند؟

و اما طرف دیگر ماجرا برخی رسانه‌ای‌ها و فعالین فضای مجازی که بعضاً در نمایه‌ی رسانه‌‌ی اجتماعی خود عکسی از محصورین قاب کرده یا در معرفی، خود را مرید و رهرو آزادگی میرحسین می‌دانند و حق‌طلبی او را بر سر رقیب می‌کوبند چگونه در برابر حق‌السکوت پرداختی و یا وعده‌ی پست در شرکت‌های زیر مجموعه‌ی این وزارت‌خانه‌ها از اقدام وزیر در معرفی و انتصاب شخص بی‌سابقه قلم‌فرسایی کردند؟

هنوز جوهر قلم شیخ مهدی کروبی در انتشار نامه به جنتی خشک نشده و سوالات او پاسخ داده نشده و یادمان نرفته چگونه گریبان چاک کرده و سوالات کروبی و انتقادات او را در توییتر خود منتشر می‌کردید اما در مقابل  سوال افکار عمومی از محمد شریعتمداری لاپوشانی می‌کنید؟

در مذمت کیف کشی چه‌ها که نگفتید و ننوشتید اما در برابر انتصاب مصداق‌ها سکوت کردید. این رفتار دوگانه ناشی از چیست؟

هفته‌ی گذشته یادمان نرفته که چگونه هم قسم شدید تا معاون فرهنگی باشگاه استقلال را که به ناحق و به واسطه‌ی ارتباطات سازمانی و سیاسی به این پست رسیده بود کله‌پا کنید و الحق که سنگ تمام گذاشتید و موفق شدید اما در برابر انتصاب ناشایست دیگری به عنوان عضو هیات مدیره فریاد اعتراض و حق‌طلبیتان در گلو ماسید و فیلترشکن‌تان یاری نکرد تا نقدی هر چند کوتاه کنید.

این رفتار شما چیزی جز اسارت‌تان در چنگال شعار و نمایش با بزرگان و آزادگان چه تصویری برای ما می‌سازد؟

دوستانی که نماینده‌ی مجلس را بابت سکوت در برابر اتفاقات سرزنش می‌کنند خودشان در مورد سکوتشان چه پاسخی دارند؟

این رفتار دوگانه‌ی شما حداقل تا مدت‌ها از ذهن ما پاک نمی‌شود و هر توصیه‌ای خصوصاً انتخاباتی جز وجود رانت و منفعت برای شما عایدی در جامعه نخواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خاتمی موسوی کروبی پدرخواننده های اختلاس گران دزدها ویژهخواران ژن های خوب هستند کدام اخلاق خخخخخخ

    1
    2
    1. عزیزم احتمالا منظورت بابک زنجانی یا خاوری یا اصلی تر ها و اصولی تر ها نبوده ؟ از کاج (با سرکش) تا آینده ؟

  2. توجه کنید که وقتی فساد فراگیر شود دامن همه را در هر پست و با هر مرام و مسلکی خواهد گرفت. خبرنگار، مدیر، وکیل، وزیر و … همه از میان همین ملت برآمده اند. مشکل زیربنایی تر از این ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا