خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت مهدی نصیری از عباس سلیمی نمین برای گفتگوی چهره به چهره

مهدی نصبری، مدیر مسئول سابق روزنامه کیهان طی یادداشتی از عباس سلیمی نمین دعوت به مناظره کرد: دوست قدیمی ام آقای سلیمی نمین که سالها در موسسه کیهان همکار بودیم، او مدیر کیهان هوایی و من مدیر روزنامه کیهان (۶۷ تا ۷۳)، اخیرا در گفتگویی با خبرگزاری مهر از عملکرد و مواضع گذشته و اکنون من انتقاد کرده و آن را تندروانه خوانده.

من سال گذشته که گفتگوهای تصویری عصر حیرت را انجام می دادم از آقای سلیمی نیز برای گفتگو که می توانست به دیالوگی صریح بین ما دو نفر منجر شود، دعوت کردم اما وی همچون بسیاری دیگر از چهره های اصولگرا مانند آقایان شریعتمداری، رحیم پور ازغدی، صفار هرندی، پناهیان، جلیلی ها، سید احمد خاتمی و … نپذیرفت.

الان که آقای سلیمی با خبرگزاری مهر گفتگو کرده و مواضع گذشته و کنونی من را نقد کرده، مجددا از ایشان برای یک گفتگوی کلاب هاوسی یا اینستاگرامی و یا ویدئویی دعوت می کنم.

به نظرم این گفتگو بین ما دو نفر که در متن تحولات دهه ۶۰ و ۷۰ و از نیروهای اصولگرا و انقلابی بودیم می تواند روشنگر بسیاری از امور بوده و در حد خود پاسخ این سئوال را که چرا به وضعیت بغرنج و در حال انفجار کنونی رسیده ایم، بدهد و مورد استقبال واقع شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا